سامسونگ هر ماه ۳ میلیون دستگاه نوت ۷ تولید می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ پیش‌بینی می‌کند گوشی تازه‌وارد گلکسی نوت ۷ یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سری Note این شرکت خواهد بود و میزان ثبت تقاضاهای پیش‌سفارش این گوشی نشان می‌دهد که احتمالا همین‌طور خواهد شد.

اگر به‌خاطر داشته باشید پیش از این هم خبر رسیده بود که به‌علت تعداد زیادی پیش‌سفارش‌ها، ارسال گوشی‌های نوت ۷ در بعضی مناطق با تاخیر صورت می‌گیرد. یک گزارش جدید از منابع کره‌ای می‌گوید سامسونگ می‌خواهد تا پایان تابستان ماهانه ۳ میلیون دستگاه نوت ۷ تولید کند. به‌این ترتیب پیش‌بینی سامسونگ از فروش نوت ۷ چیزی حدود دو برابر نوت ۵ است؛ البته این پیش‌بینی دلایل تکنیکی دارد.

حالا که بازار اروپا هم به متقاضیان خرید گلکسی نوت ۷ اضافه شده است، دو برابر کردن میزان تولید، کاملا منطقی است.

سال گذشته وقتی گلکسی نوت ۵ معرفی شد سامسونگ به این خاطر که این گوشی را بلافاصله به بازار اروپا عرضه نکرد، عملا این بازار بزرگ را از دست داد. امسال اما سامسونگ برنامه‌ی جدی‌تری برای اروپا دارد و قرار است به‌زودی نوت ۷ را رسما در اروپا عرضه کند. این عرضه‌ی رسمی بدون‌شک تقاضا را به میزان زیادی بالا برده و طبیعی است که سامسونگ به فکر تولید این گوشی در چنین تیراژی باشد.

سال گذشته سامسونگ در عرضه‌ی گلکسی نوت ۵ به باید ماهانه به‌طور میانگین ۱.۶ میلیون دستگاه تولید می‌کرد تا پاسخگوی میزان تقاضا باشد. حالا که بازار اروپا هم به متقاضیان خرید گلکسی نوت ۷ اضافه شده است، دو برابر کردن میزان تولید نه‌تنها منطقی است، بلکه برای سامسونگ فرصت بزرگی خواهد بود تا محبوبیت محصولات خود را در بازارهای جهانی اثبات کند.

منبع: Ubergizmo

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ابراهیم

    با سلام البته من هم این پیش بینی رو میکنم که این دوره فروش بالایی داشته باشه مخصوصا در ایران با این طرح رجیستری که راه انداختن کمتر کسی ریسک خرید ایفون رو میکنه به همین دلیل بیشتریا رو به سامسونگ میارند ولی خدا کنه از این موضوع سوء استفاده نکنند قیمتشو بالا ببرند خودتون که میدونید الحمدوالله کاسب جماعت خدا و پیرو پیغمبر نمیشناسه کافیه موقعیت رو خوب بدونه بلا به نسبت جمیع تا فیها خالدونمون اوکی کنه خوب فعلا ..
    یا حق

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه