نورمن ریداس امیدوار است که بازی سایلنت هیل جدید ساخته شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Norman Reedus

سایلنت هیل جدید قرار بود توسط هیدئو کوجیما و گیرمو دل‌تورو ساخته شود. نورمن ریداس (Norman Reedus) بازیگر سریال «مردگان متحرک» هم در آن حضور داشت و به ایفای نقش می‌پرداخت؛ اما مشکلات به‌وجود آمده باعث شد که این بازی کنسل شود و حتی دموی قابل بازی آن هم که P.T نام داشت، از روی شبکه‌ی پلی‌استیشن حذف شد. اختلاف به‌وجود آمده میان هیدئو کوجیما و شرکت کونامی باعث شد که این عنوان کنسل شود و حتی کوجیما این شرکت را ترک کرد. به‌تازگی سایت IGN با نورمن ریداس گفتگویی انجام داده است. ریداس در این گفتگو به این موضوع اشاره کرد که جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های سایلنت هیل که با همکاری کوجیما و دل‌تورو در دست ساخت بود، باید ساخته شود.

نورمن ریداس بازیگر سریال مردگان متحرکت امیدوار است که نسخه‌‌ی جدید سایلنت هیل در آینده ساخته شود.

ریداس در این مصاحبه گفت:” زمانی که خبر کنسل شدن این بازی را شنیدم، خیلی ناراحت شدم؛ اما هنوز ایمان دارم که این بازی ساخته می‌شود و ما سه نفر در این عنوان حضور پیدا می‌کنیم. ایده‌های زیادی برای ساخت سایلنت هیل وجود دارد که باید در قالب یک بازی به نمایش در بیایند. واکنش مردم نسبت به کنسل شدن سایلنت هیل عجیب بود و آن‌ها واقعا دوست داشتند این بازی را تجربه کنند. من هیچ وقت چنین واکنشی را مشاهده نکرده بودم. اعتراض‌های زیادی در سرتاسر دنیا به وجود آمد که نشان می‌‌داد مردم چقدر به این بازی علاقه داشتند. ”
ریداس گفته بود که نسخه‌ی جدید مجموعه بازی‌های سایلنت هیل در مراحل اولیه‌ی ساخت بوده و تیم‌سازنده هیچ وقت در جریان روند کلی بازی قرار نگرفته بود. علاقه‌ی ریداس به کار کردن با هیدئو کوجیما و دل‌تورو بسیار مشخص است و حتی دوست دارد روی پروژه‌ی دیگری با حضور این دو نفر کار کند.
او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:” امیدوارم که این افراد بتوانند به یک جمع‌بندی درست برسند و یا بازی دیگری شبیه به آن ساخته شود. من ایمان دارم که یک اتفاق خوب پیرامون این بازی رخ می‌دهد. این موضوع مثل سرنوشت خواهد بود و روزی اتفاق می‌افتد.”

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar داریوش

    مجید جان شاید باور نکنی من با هر کی صحبت هم کردم همه برترین بازی از نظر ترس رو سایلنت هیل میدونستن من از نسخه یک که پلی استیشن ۱ بود تا دانپور رو بازی کردم واقعا همه عاشق سایلنت هستند و تبدیل به نوستالزی شده

  2. Avatar هنا

    ایول! اینم گیمره!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه