سه گانه‌ی Mass Effect به ایکس‌باکس وان آمد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

الکترونیک‌آرتز در کنار معرفی کامل قسمت بعدی مجموعه بازی‌های «اثر جرمی» یا همان «مس افکت» (Mass Effect)، خبر از امکان اجرای قسمت دوم و سوم این مجموعه روی ایکس‌باکس وان داد. دو بازی Mass Effect 2 و Mass Effect 3 به لیست بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ که روی ایکس‌باکس وان اجرا می‌شوند، اضافه شده و از همین امروز قابل خریداری هستند.

اگر دیسک اصل مس افکت ۲ یا ۳ را دارید، می‌توانید آن‌ها را وارد ایکس‌باکس وان کنید و این کنسول، شروع به دانلود نسخه‌ی دیجیتالی آن‌ها می‌کند.

قسمت اول مجموعه بازی‌های مس افکت، از اولین عناوین ایکس‌باکس ۳۶۰ بود که امکان بازی کردن آن روی ایکس‌باکس وان فراهم شد. تصور می‌شد هر دو بازی مس افکت ۱ و مس افکت ۲، به دلیل اینکه روی دو دیسک عرضه شده بودند، امکان اجرا روی ایکس‌باکس وان را نداشته باشند. با این حال، مایکروسافت چند ماه پیش امکان اجرای بازی دو دیسکه‌ی Deus Ex: Human Revolution را روی ایکس‌باکس وان فراهم کرد و گفت که راه اجرای بازی‌های چند دیسکه را روی ایکس‌باکس وان متوجه شده است.

قسمت دوم مجموعه بازی‌های مس افکت از بهترین نقش‌آفرینی‌های ساخته شده‌ی صنعت بازی است و جوایز بازی سال متعددی دریافت کرده است. مس افکت ۳ هم به عنوان پایان سه‌گانه‌ی مس افکت، تجربه‌ای بسیار خوب را برای طرفداران این مجموعه رقم زده است.

mass-effect-3-1

اگر دیسک اصل مس افکت ۲ یا ۳ را دارید، می‌توانید آن‌ها را وارد ایکس‌باکس وان کنید و این کنسول، شروع به دانلود نسخه‌ی دیجیتالی آن‌ها می‌کند.

سه گانه‌ی مس افکت، روی سرویس EA Access هم موجود است؛ یعنی می‌توانید با پرداخت اشتراک یک ساله‌ی این سرویس که حدودا ۱۰۰ هزار تومان، به لیست زیادی از بازی‌ها، که شامل سه گانه‌ی مس افکت می‌شود، روی ایکس‌باکس وان به رایگان دسترسی داشته باشید.

بازی Mass Effect: Andromeda قرار است در بهار سال آینده روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه