سونی، فروش بخش موبایل را تکذیب کرد

۳ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سونی موبایل

جاناتان لین، مدیر میانی بخش موبایل سونی در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی خروج سونی از عرصه‌ی ساخت گوشی‌های هوشمند را تکذیب کرد.

“سونی موبایل گوشی‌هایی با صفحه‌ نمایش‌هایی بهتر و دوربین‌های ارتقا یافته ارایه خواهد داد.”

از آغاز این سال میلادی شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌هایی غیر منطقی در رسانه‌ها پخش شده بود حاکی از این که سونی به فروش بخش تجاری گوشی هوشمندش فکر می‌کند. این شایعه اخیرا به شکل دیگری تکرار شد. اینکه اگر واحد موبایل سونی در سال ۲۰۱۶ به سوددهی نرسد، سونی این بخش را واگذار خواهد کرد.

این شرکت اخیرا سه گوشی اندرویدی در سری اکسپریا Z5 معرفی کرد. این گوشی‌ها در سه اندازه‌ی متفاوت برای صفحه نمایش از ۴٫۷ تا ۵٫۵ اینچی طراحی شده‌اند. «جاناتان لین»، مدیر میانی سونی موبایل در تایوان رسما شایعات مربوط به خروج سونی از عرصه‌ی گوشی‌های هوشمند را تکذیب کرده است. او به گفت و گویی اشاره کرد که با «هیروکی توتوکی» (Hiroki Totoki)، مدیر عامل سونی موبایل در روز بیست و هفتم مهر ماه داشت. در جریان این گفت و گو توتوکی کنار گذاشتن این صنعت را تکذیب و به این نکته اشاره کرد که سونی حتی در آینده فعالیت‌هایش را در زمینه‌ی موبایل دو برابر خواهد کرد.

لین در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی برای عرضه‌ی گوشی اکسپریا Z5 پریمیوم در تایوان اظهار داشت که: “سونی موبایل گوشی‌هایی با صفحه‌ نمایش‌هایی بهتر و دوربین‌های ارتقا یافته ارایه خواهد داد. این گوشی‌ها بازدهی بیشتری خواهند داشت تا تجربه‌ی بهتری در اختیار کاربر قرار دهند.

منبع: Focus Taiwan

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه