سیری به سیستم عامل مک ۱۰.۱۲ اضافه می‌شود

۸ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
MAC OS

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که اپل قصد دارد دستیار صوتی «سیری» (Siri) را به سیستم عامل مک نسخه‌ی ۱۰.۱۲ اضافه کند.

اپل دستیار صوتی سیری را به سیستم عامل مک اضافه می‌کند.

دستیار صوتی سیری برای افرادی که از آیفون‌های مختلف استفاده می‌کنند، شناخته شده است. این دستیار صوتی به فرمان‌های کاربران پاسخ می‌دهد و می‌تواند برخی از فعالیت‌های کاربران را مدیریت کند. به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد این دستیار صوتی را به سیستم عامل مک هم اضافه کند. شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که خبر اضافه شدن سیری به سیستم عامل مک در کنفرانس سالیانه‌ی اپل که WWDC نام دارد، اعلام می‌شود.

مایکروسافت با قرار دادن دستیار صوتی کورتانا روی سیستم عامل ویندوز ۱۰ قابلیت‌های جالبی را به سیستم عامل خودش اضافه کرد. از این رو اپل هم تصمیم گرفته تا سیری را به نسخه‌ی ۱۰.۱۲ سیستم عامل مک اضافه کند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از طرف سایت ۹to5Mac، شرکت اپل در حال آزمایش این ویژگی جدید روی سیستم عامل مک است. همچنین به نظر می‌رسد که نسخه‌ی مک این برنامه رابط کاربری جدیدی خواهد داشت که با iOS متفاوت است. کاربران برای دسترسی به این دستیار صوتی راه‌های مختلفی خواهند داشت. می‌توانند برای ‌آن کلیدهای میان‌بر تعریف کنند یا با گفتن عبارت (هی سیری) به آن دسترسی داشته باشند.

Siri in Mac

رابط کاربری سیری در سیستم عامل مک

از دیگر ویژگی‌های اضافه شده به سیستم عامل مک ۱۰.۱۲ می‌توان به قابلیت‌های جدید برای ویرایش تصاویر اشاره کرد. این برنامه به تکنولوژی تشخیص صورت مجهز شده و می‌تواند به این شکل تصاویر را دسته‌بندی کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: LapTop Mag

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه