شایعه: آیفون ۷ در تاریخ ۱۷ شهریور معرفی خواهد شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس شایعات منتشر شده، اپل قصد دارد آیفون جدید را در تاریخ ۱۷شهریور ماه معرفی کند. سایت Bloomberg ادعا کرده که اپل در کنار معرفی آیفون ۷ از مدل تازه‌ی مک‌بوک پرو هم رونمایی می‌کند.

تا این لحظه شایعات مختلفی درباره‌ی آیفون ۷ و مک‌بوک پروهای جدید منتشر شده است. مک‌بوک پروهای جدید دارای تاچ‌پد‌های متفاوتی هستند. آیفون ۷ هم که ویژگی‌های جالب توجه زیادی دارد. در حالی که فکر می‌کردیم سه مدل آیفون جدید راهی بازار می‌شوند، دیروز مشخص شد که روند تولید مدل پرو آن در لحظه‌های پایانی متوقف شده است.

آیفون ۷ جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا ندارد و به‌جای آن بلندگوی دوم قرار گرفته است. همچنین مدل پلاس آن هم دوربین دوتایی خواهد شد.

شرکت اپل در سال‌های گذشته آیفون‌های جدید خودش را در روزهای ۹ و ۱۰ سپتامبر (۱۸ و ۱۹ شهریور) معرفی می‌کرد. تاریخ امسال هم چندان فاصله‌ای با سال‌های گذشته ندارد و تقریبا در همان زمان شاهد معرفی محصولات جدید هستیم.

البته در چند روز گذشته شایعات می‌گفتند که در کنفرانس امسال نسل جدید اپل واچ هم معرفی خواهد شد. تنها چند هفته تا معرفی محصولات جدید اپل فاصله داریم و امیدواریم که این محصولات هیجان‌انگیزتر از چیزی باشند که تا این لحظه درباره‌ی آن‌ها می‌دانیم.

منبع: Bloomberg

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. حمید

    لطفا اسامی شرکت هایی که مجوز واردات محصولات apple رو گرفتند رو اعلام کنید … یه خبر منتشر شده که یه سری از شرکت ها مجوز گرفتن … میخوام مطمئن شم که خبرش راسته

  2. مهدی

    خوبه
    ولی چه سود، فعلا که نمیتونیم ازش استفاده کنیم…!

  3. محمدرضا

    لطفا درباره ی ریجستری و آینده اپل تو ایران هم اخبار جدید رو بگید که میتونیم ایفون ۷ بگیریم یا نه در ضمن یه پیج اینستاگرام ادعا کرده شرکتی به اسم آروند تونسته از ایران مجوز فروش اپل رو بگیره این شایعس یا نه؟ اگرم که شایعه نیست خب دیجی کالا هم اپلاشو موجود کنه

    1. سامیار

      با توجه به فروش مستقیم اپل (بدون نمایندگی) بعید به نظر می رسه این اتفاق افتاده باشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه