شایعه: لومیا ۹۴۰ و ۹۴۰XL از ۲۷ مهر عرضه خواهند شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از این اخبار و شایعه‌های زیادی پیرامون دو گوشی لومیا ۹۴۰ و ۹۴۰XL منتشر شده بود. همچنین به‌تازگی هم شایعه‌های جدیدی در مورد این دو محصول شرکت مایکروسافت شنیده می‌شود.

به‌نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد در جریان مراسمی که در مهر ماه امسال برگزار می‌شود دو گوشی لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰XL را رسما معرفی کند. همچنین احتمال دارد این گوشی‌ها از روز ۲۷ مهر امسال راهی بازار شوند.

پیش از قرار بود این شرکت در جریان برگزاری مراسم IFA 2015 چند محصول جدید خود را معرفی کند. اما در حال حاضر شایعه‌هایی مبنی بر‌این‌که مایکروسافت در جریان این مراسم هیچ محصول جدیدی را رونمایی نخواهد کرد، شنیده می‌شود.

این در حالی است که براساس همین شایعه‌ها به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد در مهرماه سال جاری یک مراسم برای رونمایی رسمی از جدیدترین محصولات خود برگزار کند. مایکروسافت در جریان این رویداد مجموعه‌ای از جدیدترین ابزارهای هوشمند خود را به‌طور رسمی معرفی خواهد کرد. لازم به‌ذکر است که در بین محصولات این مجموعه، دو گوشی‌ لومیا ۹۴۰ و ۹۴۰XL، نسل جدیدی از تبلت سرفیس پرو و دستبند هوشمند مایکروسافت با نام Band 2 هم رونمایی خواهند شد.

البته شرکت مایکروسافت هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ دقیق برگزاری این مراسم اعلام نکرده است، اما به گزارش وب‌سایت NokiaPowerUser این مراسم مهرماه سال جاری در شهر نیویورک برگزار خواهد شد. همچنین به‌گفته‌ی این وب‌سایت احتمالا مایکروسافت دو گوشی لومیا ۹۴۰ و ۹۴۰XL را از تاریخ ۲۷ مهرماه امسال عرضه خواهد کرد.

LUMIA-MICROSOFT

در گوشی لومیا ۹۴۰XL از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD بهره گرفته شده است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ تامین می‌شود. همچنین شرکت سازنده در این گوشی ۳ گیگابایت رم قرار داده است. از دیگر ویژگی‌های لومیا ۹۴۰XL باید به یک دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی اشاره کرد. این در حالی است که مایکروسافت در گوشی لومیا ۹۴۰ هم از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی بهره گرفته است و توان پردازشی این محصول از طریق یک پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ تامین خواهد شد.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه