شایعه: کنسول بعدی نینتندو بر مبنای واقعیت مجازی است

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نینتندو رسما اعلام کرده که مشغول ساخت کنسول جدیدی است و حتی نام موقتی هم برای آن در نظر گرفته. اطلاعات زیادی از کنسول NX نینتندو در دسترس نیست، اما می‌دانیم که پردازنده‌اش را AMD ساخته است؛ آن هم پردازنده‌ای که شنیده می‌شود به‌اندازه‌ی کنسول‌های جدید نینتندو و مایکروسافت قوی نیست.

البته کنسول‌های نینتندو هیچ‌کدام قدرت بیشتری از رقبا نداشته‌اند و این موضوع مانع برنده شدن آن‌ها نشده است.

منابعی اخیرا گزارش داده‌اند که نینتندو می‌خواهد کنسول بعدی‌اش را با دوربین‌های واقعیت مجازی هماهنگ کند

اخیرا وب‌سایت Digi-Capital گزارش داده است که نینتندو می‌خواهد کنسول جدیدش را با افزودن قابلیت‌های دوربین‌های واقعیت مجازی (Virtual Reality) از رقبا متفاوت کند. با این حال، نینتندو ظاهرا نمی‌خواهد مثل گذشته عمل کند و تمام بخش‌های کنسول‌اش را خودش بسازد. وب‌سایت Digi-Capital می‌گوید که نینتندو به‌جای طراحی یک دوربین واقعیت مجازی، می‌خواهد کنسول NX را طوری بسازد که با دوربین‌های واقعیت مجازی شرکت‌های دیگر، مثل دوربین Samsung VR هماهنگی داشته باشد.

همکاری نینتندو با شرکت DeNA در ساخت کنسول NX، بستن قرارداد با شرکت‌های مختلف واقعیت مجازی را هم برای‌شان ساده‌تر خواهد کرد.

قبلا از گوشه و کنار شنیده بودیم که نینتندو خودش می‌خواهد قابلیت‌های واقعیت مجازی را به NX اضافه و با رونمایی از چنین قابلیتی در سال آینده، همه را غافلگیر کند.

نینتندو حرف زیادی درباره‌ی کنسول بازی جدیدی که در دست ساخت دارد نزده است، اما گفته که می‌خواهد آن را در سال ۲۰۱۶ میلادی رونمایی کند.

منبع: UberGizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه