شایعه: گلکسی S7 دو دوربین اصلی دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ یکی از شرکت‌های بزرگ و فعال در حوزه‌ی تولید و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند در بازار است. پیش از این اخبار و شایعه‌های زیادی در مورد یکی از جدیدترین گوشی‌های‌ هوشمند این شرکت با نام گلکسی S7 منتشر شده بود.

براساس آخرین شایعه‌های منتشر شده از کشورکره، به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند گلکسی S7 را همراه با دو دوربین اصلی تولید و در آینده رونمایی کند.

این در حالی است که به‌تازگی شایعه‌های جدیدی در مورد این محصول از کشور کره منتشر شده است. براساس این شایعه‌ها به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در گوشی گلکسی S7 دو دوربین اصلی قرار دهد. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که قصد دارد گوشی خود را با دو دوربین طراحی و تولید کند؛ پیش از این هم شرکت‌ HTC در گوشی One M8 از این ویژگی استفاده کرده بود. دوربین اصلی دوم در گوشی HTC قابلیت عمق بخشیدن به صحنه‌ها و عکس‌ها را دارد. این دوربین‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس‌های با کیفیت را ثبت کنند. همچنین امکان فوکوس مجدد روی عکس‌ها را فراهم می‌کند.

در صورتی‌که این شایعه صحت داشته باشد و سامسونگ در این محصول دو دوربین اصلی قرار دهد، کاربران گلکسی S7 می‌توانند مانند کاربران دوربین Lytro تصاویر را ثبت کرده و سپس نقطه‌ی فوکوس در آن را مشخص و براساس سلیقه‌ آن را تنظیم کنند.

galaxy-s7

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پیش از این هم شایعه‌هایی در مورد این‌که احتمالا اپل در آیفون ۷ هم دو دوربین را قرار می‌دهد، منتشر شده بود.

پیش از این نتایج بنچمارک AnTuTu گلکسی S7 منتشر شده است. براساس این نتایج سامسونگ در گلکسی S7 از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی استفاده کرده است. همچنین شرکت سازنده در این دستگاه ۴ گیگابایت و چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ را قرار داده است.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه