شبکه پلی‌استیشن بازهم غیرفعال شد

۲۴ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اینکه شبکه پلی‌استیشن غیرفعال می‌شود و کاربران نمی‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند، اتفاق جدیدی نیست. در ماه چندبار این شبکه برای ساعت‌ها از دسترس کاربران خارج می‌شود. حتی این شبکه چندسال پیش توسط هکرها، هک شد. این اتفاق باعث شد که شبکه پلی‌استیشن ۱ ماه قابل استفاده نباشد.

شبکه پلی‌استیشن (PlayStation Network) بار دیگر از دسترس کاربران خارج شد و اعتراض‌های زیادی را برانگیخت.

به‌تازگی این شبکه بازهم غیرفعال شده و باعث شده که کاربران در شبکه‌های اجتماعی دست به اعتراض بزنند. غیرفعال شدن شبکه پلی‌استیشن به شکل خاص روی سناریوی آنلاین بازی‌ها تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود که بازی‌کننده‌ها نتوانند به این سناریو دسترسی داشته باشند. با از دسترس خارج شدن شبکه پلی‌استیشن، سونی این پیغام را به نمایش درآورده است: «کاربران در این زمان ممکن است در اجرای بازی‌ها، برنامه‌ها و قابلیت‌های اجتماعی شبکه پلی‌استیشن مانند تروفی‌ها، ارسال پیغام‌ها و مشاهده لیست دوستان با مشکل مواجه شوند. ما درحال بررسی مشکل به وجود آمده هستیم و سعی در برطرف کردن آن داریم.»

mj-psn-2

براساس اطلاعات منتشر شده این مشکل به قسمت‌های فروشگاه و سرویس ویدیوهای شبکه پلی‌استیشن هم رسیده است. درحالی که سونی قصد برطرف کردن مشکلات به‌وجود آمده را دارد، کاربران به این موضوع اعتراض کرده‌اند و این اعتراض‌ها همچنان ادامه دارد.
یکی از کاربران در تویتر گفته است: «پلی‌استیشن عزیز، هر وقت که سرویس‌‌های شما از دسترس خارج می‌شود، مادرم من را کتک می‌زند. لطفا نگذارید که امشب هم من را بزند.»
هک شدن شبکه پلی‌استیشن در سال ۲۰۱۱ باعث شد که اطلاعات ۷۷ میلیون کاربر این شبکه به خطر بی‌افتد. در سال ۲۰۱۴ هم گروهی به نام LizardSquad حمله‌هایی را به سرور‌های این شبکه ترتیب دادند و باعث از دست خارج شدن شبکه پلی‌استیشن در تعطیلات سال نو شدند. اینکه شبکه پلی‌استیشن از دسترس کاربران خارج می‌شود، به یکی از نقاط ضعف این شبکه تبدیل شده است. درماه گذشته این شبکه دوبار از دسترس کاربران خارج شده است.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه