طراحان پیکسار از آیپد پرو خوش‌شان آمده است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بهترین قابلیت آیپد پرو، صفحه‌ی نمایش بزرگ‌اش نیست؛ تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های تبدیل شونده‌ای هستند که صفحه‌ی نمایشی حتی بزرگ‌تر از آیپد پرو دارند. مهم‌ترین قابلیت آیپد پرو، شاید قلم Apple Pencil باشد. این قلم که حتی به همراه آیپد پرو هم نیست و باید جداگانه خریداری شود، به عنوان یکی از مهم‌ترین امکانات آیپد جدید نمایش داده شده است. بهترین راه برای تست آن هم طراحان گرافیکی هستند.

یکی از طراحان پیکسار گفته است که آیپد پرو نمی‌گذارد دست‌تان کار را خراب کند.

اپل تصمیم گرفته است تا آیپد جدید را به کمک تعدادی از طراحان استودیوی پیکسار (Pixar) آزمایش کند؛ در نتیجه تعدادی Apple Pencil و آیپد جدید را به این استودیوی انیمیشن‌سازی برده است. «مایکل جانسن» هم که یکی از طراحان پیکسار است، توییت کرده است که Apple Pencil تجربه‌ای بدون لگ و تاخیر زمانی را ارایه می‌دهد.

ظاهرا تمام بچه‌های پیکسار از آیپد جدید خوش‌شان آمده است. جانسن می‌گوید که آیپد پرو، به بهترین نحو کف دست را به هنگام کار کردن تشخیص نمی‌دهد. با استفاده از این قابلیت، هنگامی که مشغول طراحی با Apple Pencil هستید، آیپد پرو دست‌تان را که روی صفحه است تشخیص نمی‌دهد تا کارتان خراب نشود.

PIXAR

تعریف شرکتی مثل پیکسار از آیپد پرو، می‌تواند طراحان گرافیکی را به استفاده از این تبلت تشویق کند. آیپد پرو قرار است آبان امسال عرضه شود.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar BuBo

    پیکسار، اصلاح کنید، نه پیسکار

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      اصلاح شد. ممنون از توجه‌تون.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه