طراحی اپل موزیک به کلی تغییر کرد

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل دقایقی پیش از طراحی جدید اپل موزیک رونمایی کرد. مدیر اجرایی اپل ادی کیو طراحی جدید را در جریان کنفرانس WWDC 2016 روی صحنه معرفی و سپس نمایش آن را به بوزوما سنت جان مدیر بازاریابی اپل موزیک واگذار کرد. تب‌های پایین این اپلیکیشن تقریبا همان تب‌های قبلی هستند ولی اپل آن‌ها را به گونه‌ای تغییر داده تا کار کردن با آن‌ها ساده‌تر باشد. سرویس اپل موزیک حال در تب For You از نمایش ترانه (Lyrics) هم پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که انتظار می‌رود بخش اجتماعی اپلیکیشن به نام Connect ظاهرا حذف شده است.

apple-music-01

بخش Now Playing در نسخه‌ی جدید به وضوح مشخص خواهد کرد که شما در چه محلی قرار دارید. در طراحی جدید بخشی به نام Downloaded Music اضافه شده که اجازه می‌دهد تمام موسیقی‌های دانلود شده را به راحتی ببینید. بخش Recently Added هم موسیقی‌هایی را که جدیدا به آرشیو خود اضافه کرده‌اید نمایش می‌دهد.

‌بر اساس گفته‌ی امروز ادی کیو سرویس موسیقی اپل که در کنفرانس WWDC سال گذشته آغاز به کار کرد در طول یک سال ۱۵ میلیون عضو جذب کرده است. البته با توجه به فعال بودن نزدیک به یک میلیارد گجت iOS در جهان برخی تحلیل‌گران معتقد هستند که اعضای آن باید تا کنون به رقم بالاتری می‌رسید. در یک سال گذشته اپل با اضافه کردن اپل موزیک به چارچوب قدیمی آیتونز دچار مشکلات زیادی در زمینه‌ی طراحی بوده است. و در برخی موارد کاربران قدیمی آیتونز پس از عضویت در سرویس اپل موزیک متوجه حذف شدن صدها فایل از آرشیو خود شده‌اند. طراحی جدیدی که امروز معرفی شد قصد دارد درک کل اکوسیستم رسانه‌ای اپل را آسان‌تر کند. کاربران اپل موزیک پاییز امسال هم زمان با انتشار iOS 10 به نسخه‌ی جدید اپل موزیک دسترسی خواهند داشت.

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

E3_News

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه