سونی طراح PS4 را برای کمک به هیدئو کوجیما فرستاد

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هیدئو کوجیما حدود یک ماه است که استودیوی جدیدش را تاسیس کرده است. با این حال، او هنوز ساخت بازی جدیدی را در این استودیو کلید نزده است. این طور که به نظر می‌رسد، خالق مجموعه بازی‌های متال گیر، قبل از هر چیز به دنبال بهترین تکنولوژی‌های ممکن برای بازی‌سازی است. هیدئو کوجیما و طراح کنسول پلی‌استیشن۴، اخیرا سفری ده روزه را با یکدیگر آغاز کرده‌اند. کوجیما و «مارک سرنی» (Mark Cerny) می‌خواهند که تکنولوژی‌های بازی‌سازی روز را برای پروژه‌ی بعدی «کوجیما پروداکشنز» بررسی کنند.

سونی طراحی پلی‌استیشن۴ را برای پیدا کردن بهترین تکنولوژی‌های بازی‌سازی روز، به کمک هیدئو کوجیما فرستاده است.

این خبرها را مارک سرنی داده است. سرنی که برای اولین بار اکانت خود را در توییتر راه انداخته، در اولین توییت خود عکسی به همراه کوجیما گذاشته و نوشته است:‌ “ده روز آینده را با این آدم می‌گذرانم.”

Cerny'sFirstTweet

کوجیما و سرنی سپس تصاویری از تکنولوژی‌هایی که به بررسی آن‌ها پرداخته‌اند منتشر کرده‌اند. این تصاویر، استودیوی موشن کپچری که در آن بازی «آخرین ما» را ضبط کرده‌اند و هم‌چنین یک نرم‌افزار جدید کپچر صورت را نشان می‌دهند.

CernyTweet KojimaMotionCaptureStudio

هنوز نمی‌دانیم کوجیما و سونی چه برنامه‌ای برای بازی بعدی استودیوی تازه‌تاسیس کوجیما پروداکشنز دارند، اما کاملا واضح است که سونی سرمایه‌گذاری مالی بزرگی روی این پروژه کرده است. در حالی که تا به امروز تصور می‌کردیم کوجیما می‌خواهد یک بازی مستقل در استودیوی کوچک و مستقل‌اش بسازد، امروز و پس از دیدن تصاویر جدید، به این نتیجه رسیده‌ایم که احتمالا بازی بعدی این خالق افسانه‌ای، کیفیت‌های لازم بازی‌های روز را در خود جای خواهد داد.

در کنار این خبر، کوجیما هم‌چنین تصویری از خودش و «جی‌جی آبرامز»، کارگردان جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان منتشر کرده است. کوجیما و آبرامز از دوستان یکدیگر هستند و دیدن همکاری این دو کارگردان در آینده، احتمالا موضوعی دور از ذهن نخواهد بود.

KojimaJJAbrams

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    فوق العاده بود….آفرین به این سونی و کوجیما…واقعا سونی در گیمینگ داره کولاک میکنه… داره دوباره دوره درخشش PS2 را داره زنده میکنه…کی بود که میگفت سونی نابود شده….واقعا با PS4 دنیا را ریخته بهم……

  2. Avatar مصطفی

    بی صبرانه منتظر بازی بعدی کوجیما هستم !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه