طرح رجیستری موبایل برای مردم هزینه نخواهد داشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون طرح رجیستری تلفن‌های همراه هوشمند در کشور وجود دارد. یک‌سری از مردم نگرانی‌هایی درباره‌ی نحوه‌ی اجرایی شدن این طرح دارند و تا این لحظه مسوولان هم سعی کرده‌اند شکل اجرایی شدن این طرح را برای همه شفاف کنند. به‌تازگی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این موضوع اشاره کرد که طرح رجیستری موبایل هیچ‌گونه هزینه و نگرانی برای مردم نخواهد داشت.

حسین فلاح در حاشیه‌ی جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: «با اجرای این طرح گوشی‌هایی که در دست مردم است و هم‌اینک در بازار موجود است، شناسایی شده خواهد بود.» معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ادامه‌ی صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که: «همه‌ی توجه و سعی ما این است که این طرح هیچ هزینه و نگرانی برای مردم نداشته باشد. معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: «مردم می توانند به بازار مراجعه و گوشی‌های جدید را بخرند.»

فلاح در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت که با اجرایی شدن این طرح مشخص خواهد شد که گوشی‌های وارداتی به‌صورت کاملا قانونی وارد کشور شده‌اند و به لحاظ سلامت و تشعشع سالم و مجاز هستند. او همچنین گفت که این طرح پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و به همین لحاظ طرح آزمایشی آن با همکاری این سه نهاد انجام شده و در مراحل پایانی است و اگر زیرساخت‌های لازم مهیا شود، طرح اصلی به زودی شروع می‌شود و به احتمال زیاد تا پایان ماه وارد فاز اصلی خواهد شد.

منبع:‌ خبرگزاری صدا و سیما

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Amir

    من به شخصه نسبت به این طرح خوشبینم،به نظرم اینجوری بازار موبایل واسه مردم و خریدارن بهتر میشه و میتونن با قیمت واقعیو مناسب تلفن همراهشونو تهیه کنن.

  2. Avatar علی

    تو رو خدا هزینشو بگیرید
    چند روزه هزینه پرداخت نکردیم
    افسردگی گرفتیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه