فاینال فانتزی ۱۵ تاخیر خورد؛ ویدیوی جدید بازی را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

یکی دو روزی بود که شایعه‌ای مبنی بر تاخیر در زمان عرضه‌ی «فاینال فانتزی ۱۵» می‌شنیدیم. شرکت بازی‌سازی «اسکوئرانیکس»، ساعتی پیش با تایید این خبر، گفت که قرار است بازی با تاخیری دو ماهه عرضه شود.

«هاجیمه تاباتا»، کارگردان فاینال فانتزی ۱۵، در قالب پیامی به طرفداران بازی گفت که ساخت بازی تمام شده است و نسخه‌ی کامل آن را با خودشان به نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ خواهند آورد. با این حال، می‌خواهند که بازی را بیشتر پرداخت کنند. کارگردان فاینال فانتزی ۱۵ در پیغام‌اش می‌گوید که می‌توانستند مثل دیگر شرکت‌ها، در روز عرضه‌ی بازی، یک آپدیت بزرگ یا همان Day One Patch عرضه کنند و تغییرات بازی را در آن بگنجانند، اما با توجه به اینکه برخی گیمرها ممکن است کنسولی متصل به اینترنت نداشته باشند، از این تصمیم منصرف شده‌اند. تاباتا از مخاطبان‌اش برای عرضه‌ی هر چه بهتر فاینال فانتزی ۱۵، دو ماه زمان بیشتر درخواست کرده است.

همه‌ی آنچه باید از کنفرانس Uncovered: Final Fantasy XV بدانید.

کاملا واضح است که اسکوئرانیکس، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «فاینال فانتزی»، فهمیده است که باید این مجموعه را به کدام سمت پیش ببرد. نمایش شگفت‌انگیز «فاینال فانتزی ۱۵» به کنار، این بازی قرار است یک فیلم سینمایی و یک انیمه هم داشته باشد. یکی دیگر از خبرهایی که در کنفرانس رونمایی از تاریخ عرضه‌ی فاینال فانتزی ۱۵ شنیدیم، خبر ضبط موسیقی برای فاینال فانتزی ۱۵ توسط گروه Florence and the Machine بود.

به تازگی آلبومی از موسیقی‌هایی که گروه Florence and the Machine برای فاینال فانتزی ۱۵ ضبط کرده‌اند، در فروشگاه آیتونز عرضه شده است. اسکوئرانیکس هم به همین مناسبت، ویدیویی از بازی منتشر کرده است که محیط فاینال فانتزی ۱۵ را با موسیقی زیبای Florence and the Machine به تصویر می‌کشد.

FFXV_Afrojack_Trailer_screenshot_04

آهنگ اصلی فاینال فانتزی ۱۵، ترانه‌ی معروف و کلاسیک Stand by Me است که دوباره توسط Florence and the Machine ضبط شده. این گروه هم‌چنین دو ترانه‌ی دیگر به اسم‌های I Will Be و Too Much is Never Enough را مختص فاینال فانتزی ۱۵ ضبط کرده‌اند، که به جرات می‌توان گفت از بهترین ساخته‌های گروه Florence and the Machine هستند. کاملا واضح است که گروه، سبک و سیاق فاینال فانتزی و احساسی که باید موسیقی این بازی منتقل کند را درک کرده است.

«فلورانس ولش» از گروه Florence and the Machine درباره‌ی همکاری‌شان با اسکوئرانیکس گفته است: “به نظر می‌رسید که دنیای فاینال فانتزی و دنیای درون من همخوانی زیادی با یکدیگر داشته باشند. دنیای فاینال فانتزی زیبا، مرموز و حماسی است.”

می‌توانید از طریق iTunes آلبوم موسیقی‌های فاینال فانتزی را دانلود یا اینکه به صورت رایگان از Spotify آن‌ها را گوش کنید.

در ادامه هم‌چنین ویدیوی جدیدی که از بازی منتشر شده و موسیقی I Will Be را در خودش جای داده، برای‌تان قرار داده‌ایم. همانطور که احتمالا با دیدن ویدیو متوجه می‌شوید، فاینال فانتزی ۱۵ یک بازی محیط باز است و قرار است دنیایی بسیار بزرگ، پر از شهرهای مختلف، صحرها و جنگل‌ها داشته باشد. ویدیوی جدید، بخشی از حیات وحش فاینال فانتزی ۱۵ را نشان می‌دهد.

فاینال فانتزی ۱۵ قرار است در روز ۲۹ام نوامبر سال جاری (۹ آذر ۱۳۹۵) روی دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه شود. در ابتدا و قبل از تاخیر دو ماهه، قرار بود بازی در روز سی‌ام سپتامبر عرضه شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه