فیس‌بوک محبوب‌ترین اپلیکیشن تغییر چهره را خرید

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حتی اگر زیاد هم اهل چک کردن App Store و Google Play Store نباشید،‌ حتما با گشت‌وگذار کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی به اپلیکیشن‌های محبوب برخورده‌اید و آن‌ها را کم‌وبیش می‌شناسید. Masquerade یکی از این اپلیکیشن‌هاست که در مدت کوتاهی بسیار همه‌گیر شد. این اپلیکیشن با استفاده از دوربین جلوی گوشی کار کرده و فیلترهای ترسناک یا عجیب را روی صورت کاربر اعمال می‌کند. خبر جالب این است که فیس‌بوک به‌تازگی شرکت سازنده‌ی این اپلیکیشن را خریده است.

به‌زودی فیلترهای صورت Masquerade در اپلیکیشن فیس‌بوک ظاهر می‌شوند اما این به‌معنای پایان کار اپلیکیشن Masquerade نیست.

مدیران فیس‌بوک معتقدند چنین اپلیکیشن‌هایی حالا حالاها محبوبیت خود را از دست نمی‌دهند و همچنان برای کاربران جذاب خواهند بود. به‌زودی فیلترهای صورت Masquerade در اپلیکیشن فیس‌بوک ظاهر می‌شوند اما این به‌معنای پایان کار این اپلیکیشن نیست؛ فیس‌بوک برنامه‌ای برای از دسترس خارج کردن Masquerade به‌عنوان یک اپلیکیشن مستقل ندارد.

Masquerade با استفاده از دوربین جلوی گوشی، به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌هایی را از خود ثبت کنید که صورت‌تان را به شکل‌های عجیب‌وغریب درمی‌آورد. این شکل‌ها به‌لطف فیلترهای خاص Masquerade (که طیف وسیعی از درآمدن به شکل دی‌کاپریوی اسکار گرفته تا حیوانات و اشباح دارند) روی صورت شما می‌آیند. شما حتی می‌توانید با استفاده از این فیلترها از خودتان فیلم گرفته و مدتی با این اپلیکیشن‌ سرگرم شوید و بعد هم حاصل بازی خود را در شبکه‌های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

شرکت سازنده‌ی Masquerade در سایتش نوشته است: «ما داریم به فیس‌بوک می‌پیوندیم تا به جمعیتی از مخاطبان برسیم که تا قبل از این فکرش را هم نمی‌کردیم.» در واقع هم همین‌طور است. این موضوع با نیم‌نگاهی به میزان محبوبیت اینستاگرام و واتس‌اپ (که متعلق به فیس‌بوک هستند) روشن می‌شود.

منابع: Tech Insider , Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar استاد

    امان از فیسبوک

  2. Avatar دانلود فیلم

    بسیار عالی
    امیدوارم مثل خود فیسبوک و اینستاگرام روی اینم تمرکز کنن تا یه شاهکار دیگه ازشون ببینیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه