فیلم جومانجی با دووین جانسون “راک” بازسازی می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازسازی فیلم‌ها در هالیوود ادامه دارد. «دووین جانسون» (Dwayne “The Rock” Johnson) بازیگر محبوب مجموعه‌ی فیلم‌های پرطرفدار «سریع و خشمگین» (Fast & Furious) که همه بیشتر او را با نام “راک” می شناسند، در بازسازی فانتزی ماجراجویانه‌ی «جومانجی» بازی خواهد کرد. در حال حاضر او مرد شماره یک فیلم‌های بازسازی‌ شده است. راک که در بازسازی فیلم‌های «دیدبان خلیج» (Baywatch) و «خشم» (Rampage) که هنوز اکران نشده، ایفای نقش کرده، روز جمعه در اینستاگرام خود اعلام کرده که بازی در یک کلاسیک ماجرایی دیگر را پذیرفته است: و این فیلم “جومانجی” است. پیش از این شنیده بودیم، «شرکت فیلم‌سازی سونی» برای بازسازی کلاسیک هیجان‌انگیز جومانجی (محصول ۱۳۷۴) که «رابین ویلیامز» در آن نقش اول را به عهده داشت، جانسون و «کوین هارت» (Kevin Hart) را در نظر دارد. تابستان امسال فیلم‌برداری آن شروع و پیش از تابستان سال آینده منتشر می شود. راک در اینستاگرام خود بعضی جزییات را به اشتراک گذاشته است: “کارگردانی فیلم به عهده‌ی «جیک کاسدان» (Jake Kasdan) است و هنوز مشخص نیست آیا هارت در این فیلم بازی می‌کند. گفته شده برنامه‌ی شلوغ این بازیگر یکی از مهم‌ترین چالش‌های ساخت فیلم است.” تهیه‌کننده‌ی فیلم «مت تولماچ» (Matt Tolmach) است که پیش از این روی فیلم‌های «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» ( Amazing Spider-Man) کار کرده و کاسدان هم کارگردانی بعضی قسمت‌های سریال های تلویزیونی «دختر جدید» (New Girl) و «آسیاب» (The Grinder) را در کارنامه‌ی خود دارد.

جومانجی

فیلم اصلی جومانجی دودهه‌ی پیش توانست به منتقدان بی‌اشتیاق چیره شود و راه خود را به باکس‌آفیس باز کند. جومانجی، در سال‌های اولیه‌ی انتشارش به فیلمی تبدیل شد که والدین هم به اندازه‌ی بچه‌ها از دیدن آن لذت بردند. وقتی تابستان گذشته سونی اعلام کرد قصد دارد این فیلم را بازسازی کند، منتقدان بسیاری به این شرکت فیلم‌سازی هجوم آوردند چرا که به اولین سالگرد مرگ رابین ویلیامز بسیار نزدیک بود.

راک در اینستاگرام خود نوشته: “بازی در بازسازی فیلم‌های محبوب دنیا مثل دیدبان خلیج و خشم افتخار بزرگی است… داستان آنها را به روش تازه‌ای برای نسل جدید بیان می‌کنی. اما این بار برای نسل جدید فیلمی را می‌سازیم که من عاشقش هستم و یکی از فیلم‌های مورد علاقه‌ی من است. بازی‌هایی را برای سرگرمی بازی می‌کنید… بازی‌هایی هم هست که زندگی‌تان را عوض می‌کنند. جومانجی.”

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه