فیلم Mad Max در مهر عرضه‌ی خانگی می‌شود

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت برادران وارنر برای بزرگ‌ترین فیلم امسال‌اش برنامه‌های زیادی دارد. این شرکت گفته است که می‌خواهد عرضه‌ی خانگی فیلم Mad Max: Fury Road را از پنجم اکتبر سال جاری (۱۳ مهر) شروع کند.

عرضه‌ی نسخه‌ی بلو-ری فیلم Mad Max: Fury Road برای مهر ماه سال جاری برنامه ریزی شده است

این فیلم قرار است روی دی‌وی‌دی، بلو-ری و بلو-ری سه‌بعدی عرضه شود. شرکت برادران وارنر هم‌چنین گفته است که می‌خواهد تمام مجموعه «مکس دیوانه» را در بسته‌ای عرضه کند؛ بسته‌ای که چهار فیلم این مجموعه بزرگ را در خود جای خواهد داد.

در کنار تمام این بسته‌های مختلف، بزرگ‌ترین بسته‌ی این فیلم در قالب نسخه‌ی Limited Edition آن عرضه می‌شود. این نسخه‌ی فیلم Mad Max: Fury Road قرار است در کنار بلو-ری فیلم، مجسمه‌ای از ماشین معروف مکس را هم به همراه داشته باشد.

Fury-Road

قرار است نسخه‌ی بلو-ری فیلم، بخش‌های پشت صنه‌ی زیادی داشته باشد که چگونگی ساخت صحنه‌های فیلم را توضیح می‌دهند. با توجه به سابقه‌ی طولانی کارگردان فیلم Mad Max: Fury Road در ساخت صحنه‌ها و فیلم‌های اکشن، او این فیلم را با صحنه‌ها و تصادف‌های واقعی ساخته است؛ طوری که در ساخت این فیلم بیش از ۲۰۰ صحنه‌ی تصادف واقعی وجود دارد. پشت صحنه‌های نسخه‌ی بلو-ری فیلم قرار است روند پرداخت شخصیت‌های فیلم را توضیح دهد و صحنه‌های حذف شده‌ی فیلم را هم شامل شود.

با این حال اگر بلو-ری این فیلم را می‌خواهید و نمی‌توانید تا ۱۳ مهر صبر کنید، راه دیگری هم وجود دارد.

قرار است نسخه‌ی ویژه‌ای از بازی Mad Max عرضه شود که بلو-ری فیلم Mad Max: Fury Road را هم شامل می‌شود. بازی Mad Max برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و تاریخ انتشارش هم یک ماه جلوتر از تاریخ عرضه‌ی بلو-ری فیلم است. بازی Mad Max قرار است اول سپتامبر (۱۰ شهریور) عرضه شود.

MadMax

منبع: Den of Geek

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه