قاب‌های نکسوس‌های امسال را ببینید؛ گوشی‌ها اندروید ۷.۱ دارند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

اطلاعات مختلف یکی پس از دیگری از گوشی‌های امسال گوگل به بیرون درز می‌کنند. در ابتدا متوجه شدیم که گوشی‌های نکسوس امسال، اسم جدیدی پیدا کرده‌اند و گوگل می‌خواهد آن‌ها را «پیکسل» (Pixel) بنامد. در حال حاضر هم توانسته‌ایم قاب‌های این گوشی و هم‌چنین گواهی‌های ثبت‌شان را ببینیم.

گوشی‌های پیکسل گوگل، ظاهرا اسم HTC را به یدک نخواهند کشید.

بنچمارک جدید گوشی‌های پیکسل، اطلاعات جدید به ما نداده‌اند. این گوشی‌ها در بنچمارک Geekbench تست شده‌اند و می‌دانیم که قرار است آن‌ها یک پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ (البته مدل جدیدش را) داشته باشند و مقدار حافظه‌ی اصلی (RAM) آن‌ها هم چهار گیگابایت است. با این حال، نکته‌ی جالب، نسخه‌ی سیستم عامل این گوشی‌هاست. گوشی‌های پیکسل ظاهرا با اندروید ۷.۱ عرضه می‌شوند که هنوز چیزی از آن نشنیده‌ایم.

گوشی‌های پیکسل گوگل، ظاهرا اسم HTC را به یدک نخواهند کشید، اما این شرکت آن‌ها را ساخته است. این گوشی‌ها هم‌چنین مدل‌های متفاوتی در نواحی مختلف دنیا خواهند داشت. برای مثال فهمیده‌ایم که نسخه‌ی امریکایی از فرکانس‌های متفاوت LTE استفاده می‌کند.

تصاویر قاب‌های Pixel و Pixel XL هم در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم. این دو گوشی به ترتیب صفحه‌ی نمایشی ۵.۲ و ۵.۵ اینچی خواهند داشت.

گوگل در مهر ماه امسال، مراسمی برای معرفی گوشی‌های Pixel برگزار خواهد کرد.

منبع: GSM Arena

 

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Salar Montazeri

    چرا ۵.۲ اینچ آخه ؟! همون ۵ خیلی بهتر بود ://

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه