قسمت بعدی Star Wars Battlefront در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این طور که به نظر می‌رسد، استودیوی بازی‌سازی DICE حسابی سرش شلوغ است. ساخت قسمت بعدی مجموعه بازی‌های لبه‌ی آینه (Mirror’s Edge) و Battlefield 1 به کنار، شرکت الکترونیک‌آرتز گفته است که ساخت Star Wars Battlefront 2 هم در این استودیو آغاز شده است.

در سال ۲۰۱۸ میلادی باید منتظر عرضه‌ی جنگ ستارگان استودیوی بازی‌سازی Visceral Games باشیم.

طبق خبری که الکترونیک‌آرتز داده، قسمت بعدی بازی Star Wars Battlefront قرار است در سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه شود. الکترونیک‌آرتز، این خبر را در کنار اعلام زمان عرضه‌ی شماره‌های جدید دیگر مجموعه‌های‌اش اعلام کرده است. برای مثال، Mass Effect جدید قرار است در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه شود، نید فور اسپید بعدی هم در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. عرضه‌ی تایتان‌فال ۲ (Titanfall 2) هم برای پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است.

Star-Wars-Battlefront---1

الکترونیک‌آرتز در کنار اعلام محدوده‌ی زمانی عرضه‌ی Star Wars Battlefront 2، از عرضه‌ی جنگ ستارگانی که استودیوی بازی‌سازی Visceral Games می‌سازد هم صحبت کرده است. این طور که به نظر می‌رسد، در سال ۲۰۱۸ میلادی باید منتظر عرضه‌ی جنگ ستارگان این استودیوی بازی‌سازی باشیم. استودیوی بازی‌سازی Visceral Games تا به امروز مجموعه بازی‌های «فضای مرده» (Dead Space)، «دوزخ دانته» (Dante’s Inferno) و Battlefield: Hardline را ساخته است.

الکترونیک‌آرتز هم‌چنین استودیوی کاملا جدیدی به اسم Motive تاسیس کرده است که در آن، «امی هنیگ»، کارگردان مجموعه بازی‌های آنچارتد و «جید ریموند»، تهیه‌کننده‌ی اسپلینترسل و فرقه اساسین، مشغول ساخت یک جنگ ستارگان بزرگ هستند.

قسمت بعدی Star Wars Battlefront قرار است محتوایی بر اساس قسمت‌های آینده‌ی فیلم‌های جنگ ستارگان، یعنی قسمت‌های هشتم و نهم را در خود جای دهد.

منبع: Gematsu

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه