قیمت نهایی خودروی مدل X شرکت تسلا مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مدل ة

شرکت تسلا که چند ماه پیش خودروی مدل X خودش را معرفی کرده بود، اعلام کرد که این اتومبیل با قیمت ۸۰ هزار دلار به فروش می‌رسد. مدل X شرکت تسلا اولین خودروی SUV الکترونیکی دنیا به شمار می‌رود و اگر آن را پیش خرید کنید، می‌توانید ویژگی‌های مختلف آن را خودتان انتخاب کنید تا روی خودرو قرار بگیرند.

شرکت تسلا خودروی مدل X را با قیمت ۸۰ هزار دلار به فروش می‌رساند.

شرکت تسلا با اعلام قیمت خرید این خودرو این امکان را برای افرادی که مدل X را پیش خرید می‌کنند به وجود آورده که بتوانند ویژگی‌های اتومبیل و رنگ آن‌را انتخاب کنند. همچنین مشخص شده خودروی مدل X سه مدل به نام‌های ۷۰D ،۹۰D و P90D خواهد داشت که هرکدام آن‌ها ظرفیت باتری و عملکرد متفاوتی دارند.

تسلا در گذشته هم این امکان را برای مشتریان‌اش به وجود آورده بود که بتوانند با پیش خرید خودروهای مختلف ویژگی‌های آن‌ها را انتخاب کنند. البته مدل X هنوز به مرحله‌ی تولید انبوه نرسیده و شرکت تسلا در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ این خودرو را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

خودروی مدل X شرکت تسلا

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

با مراجعه به سایت تسلا می‌توانید خودروهای مدل X و مدل S را مشاهده کنید. درحال حاضر امکان شخصی‌سازی خودروی مدل X در اختیار برخی از مشتریان قرار گرفته و به احتمال زیاد این قابلیت به‌زودی در دسترس تمام کاربران قرار می‌گیرد. درحالی که هنوز مشخص نیست که چرا امکان پیش خرید و انتخاب ویژگی‌ها در اختیار تمام کاربران قرار نگرفته، این احتمال وجود دارد که در آینده نوع ویژگی‌ها و قیمت مدل X برای کاربران مختلف تغییر کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. عليرضا هاشمي

    “الون ماسک” بدون تردید یکی از جاه طلب‌ترین کارآفرینانی است که دنیا تا حالا به خودش دیده.
    قطعا در سال های آتی، ایده‌ها و محصولات بسیاری رو ازش خواهیم دید که شاید در حال حاضر قابل تصور هم نباشه! 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه