ماوس جدید مایکروسافت را ببینید

۱۵ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در طول چند روز گذشته شایعات مختلفی درباره‌ی صفحه کلید مخصوص مایکروسافت به که با نام Surface KeyBoard شناخته می‌شود، منتشر شده است. همین امروز صبح هم عکس آن به بیرون درز کرد. حالا مشخص شده که این شرکت در کنار ساخت صفحه‌کلید سرفیس یک ماوس سرفیس هم در دست ساخت دارد. براساس اطلاعات منتشر شده در سازمان FCC این شرکت به‌زودی محصولات سخت افزاری جدید خودش که شامل ماوس و صفحه کلید می‌شود را راهی بازار خواهد کرد.  در اطلاعات منتشر شده از طرف FCC مشخص شده که این ماوس بی‌سیم خواهد بود و با بلوتوث کار می‌کند.

surface-mouse-microsoft-640x281

مایکروسافت ماوس سرفیس هم تولید خواهد کرد.

البته مایکروسافت قبلا هم صفحه کلید و ماوس ساخته بود؛ اما اکنون قصد دارد تمام آن‌ها را با نام سرفیس راهی بازار کند. حالا باید منتظر منتشر شدن اطلاعات بیشتری درباره‌ی این محصولات باشیم و ببینیم که چه ویژگی‌های جدیدی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. آیا این محصولات بخشی از کامپیوتر بدون کیس این شرکت با برند سرفیس خواهند بود؟ جواب این سوال تا مدتی دیگر مشخص خواهد شد.

مایکروسافت هنوز شایعات منتشر شده را تایید نکرده، اما مشخص است که تا مدتی دیگر کنفرانس خبری مخصوص خودش را برگزار می‌کند و قطعا شاهد معرفی آن‌‌ها خواهیم بود. هنوز تاریخ برگزاری کنفرانس مایکروسافت مشخص نیست.

منبع: ubergizmo

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه