اسم مایکروسافت Surface Phone در تست HTML5 دیده شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این طور که به نظر می‌رسد، مایکروسافت واقعا مشغول ساخت یک Surface Phone است. اخیرا اسم این گوشی در تست‌های HTML5 دیده شده است. سیستم عامل آن هم دقیقا همان ویندوز ۱۰ است. مرورگر استفاده شده در آزمایش‌ها هم Edge 12 بوده است.

اولین باری که درباره‌ی این گوشی مایکروسافت شنیدیم، به سه سال پیش بر می‌گردد.

سیستم عاملی که روی این دستگاه نصب بوده، نسخه‌ای قدیمی‌تر از نسخه‌ی فعلی ویندوز ۱۰ دسکتاپ است. وضوح تصویر صفحه‌ نمایش Surface Phone هم ۶۴۰ در ۳۶۰ پیسکل دقت داشته است که البته بسیار عجیب به نظر می‌رسد. ممکن است مایکروسافت مشغول تست وضوح‌های مختلف برای مرورگرها باشد.

Surface Phone TEST

متاسفانه هیچ اطلاعات دیگری از Surface Phone مایکروسافت در دسترس نیست. بد نیست این موضوع را هم در نظر بگیرید که اولین باری که درباره‌ی این گوشی مایکروسافت شنیدیم، به سه سال پیش بر می‌گردد و هنوز هم خبری از آن نیست.

ممکن است با توجه به عرضه‌ی نهایی ویندوز ۱۰، مایکروسافت بخواهد یک Surface Phone را هم عرضه کند. یا اینکه حتی اسم Surface Phone که در تست‌ها دیده‌ایم، همان نسخه‌ی موبایل ویندوز ۱۰ باشد و مایکروسافت برای اذیت کردن مردم از اسم Surface Phone استفاده می‌کند.

چندی پیش هم شنیده بودیم که مایکروسافت می‌خواهد برند لومیا را به کنار بگذارد و از این پس، گوشی‌های‌اش را Surface Phone خطاب کند که البته این شایعه به حقیقت نپیوست.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه