مجریان سابق تخت‌گاز نام برنامه جدیدشان را انتخاب کردند

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر تا به حال برنامه تخت‌گاز (Top Gear) را دیده باشید قطعا اسم جرمی کلارکسون و دو همکارش جیمز می و ریچارد هموند را شنیده‌اید. سه مجری که برنامه محبوب تخت‌گاز را اداره می‌کردند و پس از مدتی به دلیل مشکلاتی که بین کلارکسون و یکی از تهیه‌کننده‌های برنامه پیش آمد از تخت گاز جدا شدند.

این سه مجری پس از جدایی از شبکه بی بی سی به آمازون پیوستند و طرح برنامه‌ای تازه را کلید زدند. حتی پیش از این ویدیویی از این سه مجری منتشر شده بود که در حال بحث درباب اسم برنامه جدیدشان بودند.

حال مشخص شده نام این برنامه «The Grand Tour» خواهد بود. دلیل انتخاب این نام هم از اینجا آمده که این برنامه، دیگر مثل سابق در استودیو برگزار نخواهد شد و سازندگان آن در سفرهایی بزرگ و طولانی خواهند بود.

جرمی کلارکسون توضیح داده که همراه با دوهمکارش برای ضبط این برنامه به شکل مداوم سفر می‌کنند. در واقع هر اپیزود از برنامه در کشوری متفاوت ضبط خواهد شد. البته طرفداران این برنامه فعلا باید صبر کنند تا برنامه جدید این سه مجری را در فصل پاییز تماشا کنند.

شبکه بی بی سی هم برنامه تخت گاز را با مجریان جدید ادامه خواهد داد. این برنامه هم اواخر همین ماه میلادی پخش خود را از سر می‌گیرد.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه