محبوب‌ترین بخش Gears of War به Uncharted 4 می‌آید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی «ناتی‌داگ»، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «آنچارتد»، از بخش چندنفره‌ی جدید Survival برای آنچارتد ۴ رونمایی کرده است. این بخش، قرار است در ماه دسامبر به صورت رایگان به بازی اضافه شود. ساختار اصلی بخش Survival، همکاری چند نفره یا همان Co-Op است.

بخش Survival در ماه دسامبر به صورت رایگان به آنچارتد ۴ اضافه می‌شود.

بخش Survival، موج پس از موج دشمن‌های مختلف را در مقابل بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. می‌توان در گروهی سه نفره، با دشمنان مبارزه کرد. اگر با بخش معروف و محبوب Horde Mode در مجموعه بازی‌های «چرخ‌های جنگ» یا همان Gears of War آشنایی داشته باشید، ساختار بخش Survival آنچارتد ۴ را هم به خوبی درک خواهید کرد.

uncharted4survival-4

درست مثل بخش Horde Mode، در بخش Survival آنچارتد ۴ هم امتیاز تجربه دریافت می‌کنید و تراز شما بالاتر می‌رود. در نتیجه‌ی بالا رفتن تراز شما، اسلحه‌ها و ارتقاهای جدیدی برای‌تان آزاد می‌شوند.

این بخش ۱۰ نقشه خواهد داشت که هر کدام، ۵۰ موج دشمن دارند. این دشمنان از مزدورهای معمولی گرفته تا تک‌تیراندازها و دشمن‌های بزرگ‌تر را شامل می‌شوند. پس از گذراندن هر ده موج، باید یک غولآخر را شکست دهید. این غولآخرها، دزدان دریایی بزرگ تاریخ هستند؛ طوری که با شخص «هنری آوری» (Henry Avery) هم به عنوان یک غولآخر مواجه خواهید شد.

البته گذراندن موج‌های بازی، فقط هم به کشتن دشمنان ختم نمی‌شود. باید هدف‌هایی را هم به اتمام برسانید؛ هدف‌هایی که برای مثال از شما می‌خواهند آیتم جمع کنید یا از منطقه‌ای مشخص شده، دفاع کنید. ممکن است هر از گاهی قوانین عجیب هم به موج‌ها اضافه شود؛ مثل موجی که در آن فقط اسلحله‌ی کمری دارید.

uncharted4survival-3

همانطور که دشمنان را نابود می‌کنید، پول دریافت می‌کنید و می‌توانید با این پول‌ها، برای خودتان اسلحه‌های مختلف بخرید.

سیستم امتیاز تجربه و رده‌بندی بخش Survival، از دیگر بخش‌های چند نفره‌ی آنچارتد ۴ خواهد بود.

می‌توانید در ادامه، تریلر بخش Survival را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: AllGamesDelta

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه