محموله‌ی اول نینتندو سویچ دزدیده شد

۲ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که چند هفته تا عرضه‌ی رسمی کنسول «نینتندو سویچ» (Nintendo Switch) باقی مانده، چند روزی می‌شود که ویدیوهای جعبه‌گشایی آن در اینترنت منتشر شده است. این ویدیوها نشان می‌دهند که تعدادی از گیمرها موفق شده‌اند که این کنسول را به دست بیاورند. حالا نینتندو نسبت به این اتفاق از خودش واکنش نشان داده است.

کارمندان متخلف نینتندو اخراج شدند و برای بازجویی در اختیار پلیس قرار گرفتند.

شرکت نینتندو اعلام کرد کنسول‌هایی که زودتر از زمان مشخص شده در اختیار گیمرها قرار گرفته‌اند، دزدی بودند. این شرکت گفته که اوایل هفته‌ی گذشته گزارشی دریافت کرده که در آن به خرید تعدادی سویچ از فروشگاه‌های مختلف اشاره شده بود. پس از تحقیقات انجام شده، مشخص شد که این کنسول‌ها با همکاری برخی از کارمندان نینتندو دزدیده شده‌اند.

کارمندان متخلف نینتندو اخراج شده‌اند و برای بازجویی در اختیار پلیس قرار گرفته‌اند. افرادی هم که این کنسول را به دست آورده‌ بودند آن‌ را به نینیتندو برگردانده‌اند و از نظر قانونی با مشکلی مواجه نشدند؛ اما به احتمال زیاد پول کنسولی که به شکل غیرقانونی خریداری کرده بودند را پس نمی‌گیرند.

کنسول نینتندو سویچ در تاریخ ۱۳ اسفند ماه در سرتاسر دنیا عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با قیمت ۲۹۹ دلار خریداری کنند.

منبع: VG247

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه