[E3 2016] شایعات به مدل ارتقا یافته‌ی ایکس باکس وان اشاره می‌کنند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
Xbox One

در حالی که قبلا هم شایعاتی درباره‌ی مدل جدید کنسول ایکس باکس وان منتشر شده بود، شایعات جدیدتر به این موضوع اشاره می‌کنند که مایکروسافت در حال انجام تست‌‌های نهایی روی مدل‌های آزمایشی جدید ایکس باکس وان است.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که مایکروسافت قصد دارد ایکس باکس وان را همانند یک کامپیوتر ارتقا دهد و کاربران می‌توانند قطعات آن را تعویض کنند.

شایعات درباره‌ی مدل ارتقا پیدا کرده‌ی کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ بسیار زیاد شده‌اند. دیروز خبرهایی بیشتری درباه‌ی کنسول پلی استیشن ۴K که با اسم رمز NEO شناخته می‌شود، منتشر شده بود. در اطلاعاتی هم که از طرف کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) منتشر شده بود، مایکروسافت در حال آزمایش دو مدل جدید از کنسول ایکس باکس وان است.

البته «فیل اسپنسر» (Phil Spencer) مدیر بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت قبلا گفته بود که علاقه‌ای به عرضه‌ی ایکس باکس جدید به صورت پلی استیشن ۴K  ندارد و دوست دارد محصولی راهی بازار شود که بتواند به راحتی بازی‌های قبلی و جدید را اجرا کند و ارتقا دادن آن هم شبیه به کامپیوترهای شخصی باشد. اسپنسر گفته بود که می‌خواهد یک تغییر اساسی در کنسول ایکس باکس وان ایجاد کند.

New-Xbox-One-2

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که عرضه‌ی مدل ارتقا یافته‌ی ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ برای پشتیبانی از هدست‌های واقعیت مجازی خواهد بود. در حالی که سونی قصد دارد هدست واقعیت مجازی PlayStation VR را در پاییز امسال راهی بازار کند، بعید نیست که مایکروسافت هم قصد داشته باشد هدست واقعیت مجازی Hololens را برای کنسول ایکس باکس وان عرضه کند و به همین دلیل می‌خواهد مدل جدیدی از کنسول نسل هشتمی خودش را معرفی کند.

در اطلاعاتی که به تازگی از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا منتشر شده، خبرهای مربوط به کنسول بازی جدید مایکروسافت تا تاریخ ۲۵ ژوئن (۵ تیر ماه) مخفی باقی می‌ماند. این تاریخ مربوط به ۱۰ روز بعد از کنفرانس مایکروسافت در E3 2016 می‌شود. به احتمال زیاد مایکروسافت در E3 امسال کنسول جدیدی معرفی خواهد کرد.

New-Xbox-One-3

به‌تازگی منبعی نزدیک به مایکروسافت گفته که این شرکت مدل‌های آزمایشی کنسول ایکس باکس وان جدید را آزمایش کرده است. در این اطلاعات گفته شده که برخی از قطعات کنسول جدید همانند قطعات یک کامپیوتر ارتقا پیدا کرده‌اند. شاید مایکروسافت قصد داشته باشد به جای عرضه‌ی یک کنسول جدید، قطعاتی معرفی کند که بتوان به راحتی آن‌ها را در ایکس باکس وان‌های فعلی قرار داد. این شرکت قبلا گفته بود که کنسول‌ها باید همانند یک کامپیوتر بروزرسانی شوند و کاربران باید بتوانند قطعات آن‌ها را به راحتی تعویض کنند. حتی به تازگی مشخص شده که مایکروسافت در حال آزمایش یک چیپ بی‌سیم جدید برای ایکس باکس وان است و این قطعه می‌تواند بخشی از بروزرسان سخت افزاری کنسول نسل هشتمی این شرکت باشد.

‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه