[E3 2016] آیا مایکروسافت مدل‌های جدیدی از ایکس باکس وان معرفی می‌کند؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Xbox One Elite

براساس اطلاعات منتشر شده از سازمان کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شرکت مایکروسافت قصد دارد در نمایشگاه E3 2016 دو مدل جدید از کنسول ایکس باکس معرفی کند.

احتمال دارد که مایکروسافت در E3 2016 دو مدل جدید از کنسول ایکس باکس وان معرفی کند.

در اطلاعات منتشر شده از طرف سازمان FCC نام دو محصول با شماره‌های ۱۶۸۳ و ۱۵۲۵ دیده می‌شود. مدل ۱۵۲۵ مربوط به SKU جدید کنسول ایکس باکس وان می‌شود و به همین دلیل احتمال دارد که مایکروسافت قصد داشته باشد مدل Slim این کنسول را در E3 معرفی کند. همچنین سازمان FCC گفته که این شرکت برای کنسول جدید خودش یک آداپتور بی‌سیم ساخته است.

مدل ۱۶۸۲ هم مربوط به مدل دیگری از کنسول ایکس باکس وان می‌شود که به احتمال زیاد کمی از کنسول فعلی قوی‌تر است.

این خبرها در حالی منتشر می‌شوند که به احتمال زیاد سونی هم در E3 امسال مدل جدیدی از کنسول پلی استیشن ۴ را معرفی می‌کند. مدلی قوی‌تر که می‌تواند تصاویر ۴K پخش کند و به احتمال زیاد پلی استیشن ۴K یا پلی استیشن ۴.۵ نام خواهد داشت.

البته «فیل اسپنسر» (Phil Spencer) مدیر بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت در صحبت‌هایی گفته بود که با عرضه‌ی کنسولی به نام ایکس باکس وان نیم موافق نیست و ترجیح می‌دهد کنسولی راهی بازار کند که تغییرات زیادی در مقایسه با مدل قبلی داشته باشد. کنسولی که بتواند بازی‌های قبلی و جدیدتر را بهتر اجرا کند.

xbox-One-new-model

اطلاعاتی که سازمان FCC منتشر کرده نشانه‌هایی از عرضه‌ی مدل‌های جدید ایکس باکس وان هستند. باید ببینیم در E3 امسال مایکروسافت چه چیزهایی را به نمایش در می‌آورد. آیا کنسولی جدید مانند پلی استیشن ۴.۵ را راهی بازار می‌کند یا حسابی مدل جدید ایکس باکس وان را تغییر می‌دهد.

‌‌‌‌‌‌

منبع: VG247

‌‌‌‌‌‌

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar شایان

    برای کسایی که کنسول فعلی رو دارن فاجعست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه