مدیر عامل جدید نینتندو انتخاب شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از مرگ «ساتورو ایواتا»، شرکت نینتندو «تاتسومی کیمیشیما» را به‌عنوان مدیر عامل جدیدش انتخاب کرده است. کیمیشیما که ۶۵ سال دارد، تا قبل از رسیدن به سمت مدیر عاملی، به عنوان مدیر برنامه‌ریزی نینتندو و هم‌چنین رییس بخش منابع انسانی این شرکت فعالیت می‌کرد.

«تاتسومی کیمیشیما» قرار است به جای «ساتورو ایواتا»ی مرحوم در سمت مدیر عاملی نینتندو بنشیند.

کیمیشیما هم‌چنین تا سال ۲۰۱۳ مدیر شعبه‌ی امریکای نینتندو بود. او برای اولین بار با ورود به The Pokémon Company در سال ۲۰۰۰ به نینتندو پیوست. پیش از آن هم در بانک Tokyo-Mitsubishi UFJ که بزرگ‌ترین بانک ژاپن است، برای ۲۷ سال مشغول بود.

«شیگرو میاموتو» و «جنیو تاکه‌دا» در نبود مدیر عامل، وظیفه‌ی کنترل نینتندو را بر عهده گرفته بودند و با حضور کیمیشیما هم قرار نیست از تاثیری که روی نینتندو داشتند کم شود. میاموتو قرار است به مدیر عامل جدید نینتندو در بخش تولید محتوا و تاکه‌دا هم قرار است به کیمیشیما در کنترل بخش تکنولوژی شرکت کمک کند.

Kimishima

بر خلاف ایواتا که یک بازی‌ساز بود و تجربه‌ی زیادی در صنعت بازی‌های ویدیویی داشت، کیمیشیما تجربه و اطلاعات فنی زیادی درباره‌ی بازی‌های ویدیویی ندارد. با این حال سابقه‌ی کاری درخشان او، توانسته است کیمیشیما را به مدیر عامل نینتندو تبدیل کند.

نینتندوی پس از ایواتا، می‌خواهد تا چند ماه آینده اولین بازی موبایل‌اش را عرضه کند. نینتندو هم چنین خبر از ساخت کنسولی جدید داده است که هنوز اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه