مشخصات نهایی گوشی‌های جدید مایکروسافت لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

مایکروسافت قصد دارد تا مدتی دیگر گوشی‌های جدیدی را معرفی کند که با ویندوز ۱۰ نسخه موبایل راهی بازار می‌شوند. گوشی‌هایی که قرار است در تاریخ ۱۴ مهر ماه به شکل رسمی معرفی شوند. به تازگی اطلاعاتی از این محصولات منتشر شده که حاوی مشخصات نهایی آن‌ها هستند.

گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL از دستگاه Continuum شرکت مایکروسافت پشتیبانی می‌کنند که به وسیله آن می‌توان این گوشی‌ها را به تلویزیون و مانیتور متصل کرد.

تا این لحظه شایعات مختلفی درباره گوشی‌های لومیا ۹۵۰، لومیا ۹۵۰XL و لومیا ۵۵۰ منتشر شده بود. براساس اطلاعاتی که به بیرون درز کرده، مایکروسافت در زمان رونمایی از گوشی‌های جدید قصد دارد از دست‌بند Band 2 و تبلت Surface Pro 4 رونمایی کند. در این اطلاعات گفته شده گوشی لومیا ۹۵۰XL قرار است به‌عنوان پرچم‌دار بعدی مایکروسافت شناخته شود که از یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با وضوح تصویر QHD بهره می‌برد. همچنین از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ برای آن استفاده شده و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی روی آن دیده می‌شود. البته میزان حافظه داخلی لومیا ۹۵۰XL را می‌توان با کارت حافظه افزایش داد. روی این محصول از باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که از تکنولوژی شارژ سریع و شارژ بی‌سیم شرکت کوالکام پشتیبانی می‌کند.

برای گوشی لومیا ۹۵۰XL از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی PureView با فلش سه‌گانه در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو استفاده شده است. این گوشی از USB Type-C پشتیبانی می‌کند.

ms-phones-new-lumia

گوشی لومیا ۹۵۰ یکی دیگر محصولاتی است که معرفی خواهد شد. این گوشی یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی خواهد داشت و پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۸ با باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی روی آن قرار گرفته است. سایر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی همانند لومیا ۹۵۰XL است و تنها در اندازه با آن تفاوت دارد.

در ادامه این اطلاعات گفته شده که دو گوشی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL از Continuum شرکت مایکروسافت پشتیبانی می‌کنند. کاربران به وسیله این دستگاه می‌توانند گوشی خودشان را به تلویزیون یا مانیتور متصل کنند. به این دستگاه می‌توان ماوس و صفحه کلید هم وصل کرد.

ms-phones-new-lumia-2

درکنار معرفی گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL محصول دیگری به نام لومیا ۵۵۰ به نمایش درخواهد آمد که از ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل برای آن استفاده شده است. این گوشی یک محصول ۵ اینچی خواهد بود که از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون که یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱ گیگاهرتز روی آن قرار گرفته، بهره می‌برد. همچنین ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی روی آن قرار دارد. در پشت لومیا ۵۵۰ دوربین ۵ مگاپیکسلی به همراه فلش و در جلوی آن یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. مایکروسافت برای این گوشی از باتری ۱۹۰۵ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است.

ms-phones-new-lumia-1

برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره این محصولات، باید تا تاریخ ۱۴ مهر ماه منتظر بمانیم.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar غضنفر

    یعنی میشه سرفیس فون هم به حقیقت بپیونده؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه