مشخصات کلیدی سامسونگ گلکسی S8 هم لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از آن‌ که اطلاعاتی از سامسونگ گلکسی S8 پلاس منتشر شد، سایت TechoBuffalo تصویری را منتشر کرده که در آن اطلاعات کلیدی S8 دیده می‌شود. این تلفن همراه هوشمند، شباهت‌های زیاد به مدل S8 پلاس دارد. مثلا هر دو محصول جدید سامسونگ از صفحه نمایش منحنی با دقت‌ تصویر مشابه بهره می‌برند. از تفاوت این دو گوشی هم می‌توانیم به اندازه‌ی صفحه نمایش اشاره کنیم. سامسونگ گلکسی S8 یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی دارد و گلکسی S8 پلاس هم به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی +QHD مجهز شده است.

هر دو تلفن همراه هوشمند مثل گلکسی S7، گواهی استاندارد IP68 دریافت کرده‌اند که باعث شده در برابر نفوذ گرد و خاک و آب مقاوم شده باشند. گفته شده که هر دو گوشی پرچم‌دار سامسونگ، اسکنر عنبیه چشم و شارژ بی‌سیم دارند. از دیگر مشخصات سخت افزاری گلسی S8 و S8 پلاس هم می‌توانیم به ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کنیم که توانایی پشتیبانی از حافظه‌ی خارجی را هم دارند. دو گوشی جدید سامسونگ به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی در جلو مجهز شده‌اند.

Samsung-Galaxy-S8-specs-sheet-leak-01

در این تصویر اشاره‌ای به پردازنده‌ی سامسونگ S8 نشده است. با این وجود شنیده شده که سامسونگ برای هر دو محصول، از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۳۵ در بازار آمریکا و تراشه‌ی اگزینوس ۹ برای دیگر کشورها استفاده کرده است. گوشی جدید سامسونگ با اندروید ۷ عرضه خوهد شد و هدست‌ها آن را هم AKG طراحی کرده است. احتمالا ۹ فروردین این دو محصول معرفی می‌شوند و ۱ اردیبهشت شاهد عرضه‌ی ‌آن‌ها خواهیم بود. با این حال، در نمایشگاه MWC، منتظر معرفی رقبایی مثل ال‌جی G6 و هوآوی P10  هستیم.

منبع: technobuffalo

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar teimor

    بله درست نوشتین رقیبان s8 همون p10 و lg g6 هستش

    چون ب نظرم سونی با معرفی xz premium با اختلاف برتره

  2. Avatar ///mahdispd

    کاش رم ۶ بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه