مشخصات گوشی Vibe X3 فاش شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لنوو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان لپ‌تاپ در دنیا شناخته می‌شود که مدتی است در حوزه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند هم فعالیت می‌کند. اوایل امسال اخباری درباره فعالیت لنوو برای تولید نسل جدیدی از گوشی Vibe X2 که از طراحی چند لایه بهره می‌برد، منتشر شد.

به‌تازگی بنچمارک گوشی هوشمند Vibe X3 که به عنوان نسل جدیدی از گوشی هوشمند Vibe X2 از شرکت لنوو شناخته می‌شود توسط وب‌سایت GFXBench منتشر شد.

به نظر می‌رسد لنوو قصد دارد نسل جدیدی از این گوشی را در مراسم IFA‌ معرفی کند. به همین دلیل شایعه‌ها و اخبار زیادی پیرامون این گوشی منتشر شده است. این در حالی است که به تازگی بنچمارک گوشی Vibe X3 از سوی وب‌سایت GFXBench منتشر شده است و به نظر نسل جدید گوشی Vibe X2 همین گوشی باشد.

vibe X3

لنوو در این گوشی از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می‌برد. توان پردازشی این گوشی از طریق یک پردازنده شانزده هسته‌ای با سرعت ۱.۸‌ گیگاهرتز و چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ تامین می‌شود. در این محصول از ۳ گیگابایت رم LPDDR3 و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه به‌کار رفته است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به یک دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی با فلش دوگانه LED و دوربین ۷ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی اشاره کرد.

شرکت لنوو در این گوشی از حسگر اثر انگشت و اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ بهره گرفته است. همچنین این محصول قابلیت پشتیبانی از یک سیم کارت نانو و شبکه اینترنت ۴G LTE را دارد. پیش از این شایعه‌های مبنی بر استفاده از دو بلندگو در جلوی گوشی و برنامه Hi-Fi 3.0 که از آن برای تقویت کیفیت صدا استفاده می‌شود، منتشر شده بود؛ اما براساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده به نظر می‌رسد لنوو از این ویژگی‌ها در گوشی Vibe X3 استفاده نکرده است.

vibe X3

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مرتضی

    سلام
    واقعا حیف که این غول بزرگ و ارزون قیمت اینقدر بی سر و صدا و ناشناخته است.
    ای کاش دی جی کالا یه خورده روی این دسته از گوشی های هوشمند که با مشخصات فوق العاده و قیمت مناسب عرضه میشن بیشتر کار کنه و توی سایت معرفی کنه.
    مطمئنا اگه یه بررسی روی این محصول بزنید بدون شک یکی از پرفروشترین محصولات دیجی کالا خواهد شد.
    امیدوارم هر چه زودتر شاهد این موضوع باشیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه