مایکروسافت از کاربران سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ عذرخواهی کرد

۱۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سرفیس بوک

مایکروسافت به خاطر مشکلات دستگاه‌های سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ که بر تجربه‌ی کاربری تاثیر می‌گذارد، در بیانیه‌ای عذرخواهی کرد.

این مشکل مانع از این می‌شود که سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ در حالت آماده به کار به طور عمیق به حالت Sleep برود.

در روز جمعه تیم مسوول مایکروسافت سرفیس در قسمت Communities وب‌سایت مایکروسافت مطلبی به نام “A Note to Our Customers” پست کرده‌اند. در این پیام که توسط «جاش_اف» نوشته شده از کسانی که تجربه‌ی عالی و بی‌نقصی با سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ نداشته‌اند، عذرخواهی شده است. تیم سرفیس به خاطر آزرده خاطر شدن کاربران این دستگاه‌ها متاسف است.

در این پیام همچنین گفته شده که مایکروسافت از طریق «ویندوز آپ‌دیت» تعدادی به‌روزرسان ارایه داده است و در نظر دارد به‌روزرسان‌های بیشتری ارایه دهد تا تجربه‌ی کاربری را در هر دو سرفیس جدید بهتر کند. چند هفته پیش هم، برای مشکلی که باعث می‌شد نمایشگر در هر دو دستگاه چشمک بزند، به‌روزرسان فرستاده شده بود.

یک مشکل دیگر هم مانع از این می‌شود که سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ در حالت آماده به کار به طور عمیق به حالت Sleep برود. در نتیجه، کاربران هر دو دستگاه وقتی می‌دیدند که پس از مدت کوتاهی، باتری سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ تقریبا تمام شده بود، متعجب می‌شدند. مایکروسافت گفت که این مشکل در اوایل سال آینده‌ی میلادی حل خواهد شد.

در این میان وب‌سایت Windows Central راه حلی برای این مشکل ارایه داده، اما اگر این راه حل جواب ندهد، باید حواستان باشد که سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ را روی Never Sleep تنظیم نکنید. روی آیکون باتری کلیک راست و سپس روی Power Options تپ کنید. در سمت راست Balanced Power روی Change Plan Settings کلیک کنید. سپس تعیین کنید که دستگاه پس از چه مدت زمانی به حالت Sleep برود؛ هر مدتی زمانی خوب است، اما روی Never تنظیم نکنید.

منبع: Microsoft

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حسین خمیده

    سلام
    من یک سرفیس پرو ۴ از دیجیکالا گرفتم بعد از مدتی که کار می کنه گوشه بالا سمت چپ بی جهت و خود به خود تاچ میکنه !!
    هنوزمهلت تست تموم نشده ، به نظر شما این مشکل با بروزرسانی حل میشه یا از مهلت تست استفاده کنم ؟
    ضمنا ، با خدمات پس از فروش تماس گرفتم گفتن فردا ساعت ۱۱ تماس بگیرم ، اگه فردا به نتیجه نرسیم یکشنبه هم که تعطیله دو شنبه به بعد هم که …
    لطفا راهنمایی کنید

  2. Avatar Amir

    از ماکروسافت بیش از این انتظار نیست!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه