معرفی رسته‌ی بزرگ لوازم التحریر (بوی ماه مدرسه)

۶ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

در رسته‌ی لوازم‌التحریر سایت دیجی‌کالا، احساس می‌کنید در حال قدم زدن در یک فروشگاه بزرگ لوازم‌التحریر هستید. فرقی نمی‌کند دانشجو باشید یا دانش‌آموز، نقاش و طراح باشید یا مهندس و نقشه‌کش یا پدر و مادری باشید که کودک‌تان برای اولین‌بار مدرسه و مهدکودک را تجربه می‌کند؛ درهرصورت گاهی سروکارتان به محصولات موجود در این رسته می‌افتد. انواع نوشت‌‌افزارها، ابزار طراحی و اندازه‌گیری، ابزار نقاشی و رنگ‌آمیزی، انواع رنگ نقاشی و ملزومات، کیف، کوله‌ و جامدادی، لوازم اداری، چراغ مطالعه، دفتر و کاغذ بخشی از زیرگروه‌های موجود در این رسته‌اند که با شروع سال تحصیلی جدید به این ابزارها بیش‌تر نیاز پیدا می‌کنیم؛ هم‌چنین بسته‌های لوازم‌التحریر، سالنامه، ملزومات هدیه و آلبوم عکس را نیز می‌توانید در این رسته مشاهده کنید. محصولات موجود در این رسته از برندهای نام‌آشنا و معتبر فابرکاستل، استدلر، اونر، کلیپس، لامی و… هستند.

‌ ‌

Smell_of_School_1_No10

در بخش مداد و مدادرنگی می‌توانید از برندهای نام‌آشنای فابرکاستل، استدلر، اونر، بیک و غیره انتخاب کنید.

مداد نوکی‌های لامی، روترینگ، استدلر، فابرکاستل با قطر نوشتاری ۰.۳، ۰.۵ و ۰.۷ در رنگ‌های متنوع، همراه با بسته‌ی نوک، بخشی از وسایل موجود در زیرگروه مدادنوکی هستند.

‌ ‌

smell_of_school_2_no10 خودکار یکی از پرکاربردترین نوشت‌افزارهاست؛ در گروه خودکار و روان‌نویس می‌توانید از میان برندهایی مانند پنتر، بیک، استدلر،لامی، فابرکاستل، اشنایدر و ده‌ها برند دیگر خودکار موردنظر خود را انتخاب کنید.

‌ ‌

smell_of_school_3_no10تراش‌ها بر اساس نوع‌شان به رومیزی، طراحی و ساده تقسیم می‌شوند. شما با توجه به نیاز خود یا فرزندتان می‌توانید هرکدام از آن‌ها را سفارش دهید.

‌ ‌

smell_of_school_4_no10 ماژیک‌ها نسبت به کاربردشان، تنوع زیادی دارند. شما می‌توانید از بین ماژیک‌های این قسمت که شامل ماژیک‌های علامت‌گذار، وایت‌برد، رنگ‌آمیزی، حرفه‌ای، خوش‌نویسی، چندمنظوره، آبرنگی، ماژیک سی‌دی و ماژیک پارچه هستند، ماژیک کاربردی خود را بخرید.

‌‌‌

smell_of_school_5_no10پاک‌کن طراحی، پاک‌کن مداد، پاک‌کن خمیری، لاک غلط‌گیر، تخته‌پاک‌کن و اسپری و مایع پاک‌کننده‌ی تخته وایت‌برد از محصولات موجود در این زیرگروه هستند.

‌ ‌ ‌

smell_of_school_6_no10اگر داشتن خودنویس یکی از علائق شماست در این قسمت می‌توانید بهترین ست‌های خودنویس و روان‌نویس را مشاهده کنید. دوات، جوهر یدک و جوهر خودنویس موردنیاز شما در این زیرگروه وجود دارند تا دغدغه‌ی تمام شدن جوهر خودنویس خود را نداشته باشید.

‌ ‌ ‌

Smell_of_School_8_No10خط‌کش و ابزارهای اندازه‌گیری هم مورد نیاز بزرگ‌سالان اند هم کودکان. در این زیرگروه ست‌ خط‌کش شامل نقاله، گونیا و پرگار وجود دارد. در خرید این وسایل برای کودکان نکات ایمنی را رعایت کنید.

‌ ‌

Smell_of_School_7_No10اکثر ابزاری را که برای اجرای یک ایده و خلق یک تصویر زیبا نیاز دارید، می‌توانید در زیرگروه ابزار نقاشی و رنگ‌آمیزی بیابید. در این قسمت انواع پاستل، مداد‌شمعی، آبرنگ و گواش و … وجود دارد.

‌ ‌

Smell_of_School_9_No10در این قسمت می‌توانید انواع رنگ‌هایی که احتیاج دارید، ازجمله رنگ اکریلیک، ویترای، روغن، شیشه، براق‌کننده‌ی رنگ و… را  همراه با دیگر ملزومات نقاشی بیابید.

‌‌

Smell_of_School_10_No10در این زیرگروه، کوله‌های جذاب با طرح‌هایی متنوع وجود دارد که می‌تواند کودکان را برای رفتن به مدرسه ترغیب کند، هم‌چنین کیف‌های دستی و کوله‌ی بزرگ‌سالان هم در این بخش وجود دارد.

در این قسمت انواع جامدادی‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان و جامدادی‌های طراحی، مهندسی و خطاطی از بهترین برندها موجود هستند.

‌ ‌

Smell_of_School_11_No10 چراغ‌های مطالعه از ابزار اصلی میز کار یا مطالعه هستند. می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود از بین چراغ‌َهای اداری و تحصیلی و برندهای کلیپس، لکسون و پرزنت‌تایم، چراغ موردنظر خود را سفارش دهید.

اگر از آن دست افرادی هستید که به تمیزی و نظم میز مطالعه یا اتاق کار خود اهمیت زیادی می‌دهید، در این زیرگروه می‌توانید ابزارهای موردنیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

‌ ‌

Smell_of_School_12_No10در زیرگروه دفتر لوازم‌التحریر می‌توانید تقریبا هر دفتری را پیدا کنید. دفتر مشق، یادداشت، زبان،  شطرنجی، نقاشی، کلاسوری، دفتر نت موسیقی، طراحی، رنگ‌آمیزی، خوش‌نویسی، لغت، دفتر تلفن و دفتر خاطرات در این قسمت موجودند.

برای یادداشت‌برداری و نوشتن برخی مطالب مهم از محصولات این بخش استفاده کنید. کاغذ چاپی،  کاغذ یادداشت، کاغذ چسب‌دار،  طراحی،  کلاسوری، رنگی ،پارتیتور  و برچسب از زیرگروه‌های این بخش هستند.

 

Download_PDF

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar یعقوب55

    ممنون از زحماتتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه