منتظر معرفی سرفیس‌های جدید باشید؛ تاریخ برگزاری کنفرانس مایکروسافت مشخص شد

۱۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کاملا انتظار داشتیم که مایکروسافت تا مدتی دیگر کنفرانس مخصوص خودش را برگزار کند. این شرکت هر ساله در پاییز یک کنفرانس برای معرفی محصولات سرفیس برگزار می‌کند. این کنفرانس امسال هم برگزار می‌شود و مشخص شد که علاقه‌مندان به این شرکت می‌توانند در تاریخ ۵ آبان ماه شاهد معرفی محصولات جدید مایکروسافت باشند.

۵ آبان ماه کنفرانس مایکروسافت برای معرفی محصولات جدید برگزار می‌شود.

هنوز اطلاعات زیادی از این کنفرانس منتشر شده؛ اما احتمال دارد که درباره‌ی ویندوز ۱۰ و ویژگی‌های جدید آن و سخت افزارهای جدید سرفیس مانند ماوس و صفحه کلید صحبت شود. مایکروسافت به این موضوع اشاره کرده که این کنفرانس را می‌توان به صورت زنده هم مشاهده کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، این مراسم ساعت ۵:۳۰ دقیقه بعد از ظهر روز ۵ آبان در شهر نیویورک برگزار می‌شود.

invite-avi-9_2

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که مایکروسافت اولین کامپیوتر بدون کیس (All in One) خودش را معرفی خواهد کرد. البته شایعات می‌گفتند که این محصول در اوایل آبان ماه معرفی خواهد شد. البته احتمال معرفی تبلت سرفیس پرو جدید یا سرفیس بوک و حتی سرفیس فون در این مراسم بسیار کم است. شایعات می‌گویند سرفیس فون در سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شود و سرفیس پرو ۵ هم اوایل سال آینده میلادی راهی بازار خواهد شد.

منبع: windows

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه