مچ‌بند Microsoft Band 2 از مدل قبلی‌اش زیباتر است

۱۴ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حدود چند ماه پیش بود که شنیدیم مایکروسافت ساخت مچ‌بند Microsoft Band 2 را آغاز کرده است. نسخه‌ی اول این مچ‌بند هوشمند به‌قدری محبوب شد که در مدت زمان کوتاهی در بازار نایاب شده بود. به همین دلیل هم مخاطبان زیادی منتظر رونمایی از مدل جدیدش هستند.

طراحی‌هایی سه‌بعدی از مچ‌بند جدید مایکروسافت به بیرون درز کرده‌اند. اگر این طراحی‌ها واقعی باشند، طراحی بهتر Microsoft Band 2 را گوش‌زد می‌کنند.

انتظار می‌رود که مایکروسافت مچ‌بند جدیدش را در ماه آینده رونمایی کند. با این حال، امروز می‌توانیم طراحی‌های سه‌بعدی Microsoft Band 2 را ببینیم.

2

مدل اول Microsoft Band در حالی که به عنوان یک گجت برای مانیتور وضعیت سلامت به‌خوبی عمل می‌کند، اما طراحی چشمگیری ندارد. ظاهرا مایکروسافت روی طراحی مدل جدید این مچ‌بند وقت بیشتری گذاشته است.

اگر این طراحی‌های سه‌بعدی واقعی باشند، احتمالا مایکروسافت برای Microsoft Band 2 از یک طراحی خمیده استفاده خواهد کرد. بدنه‌ی فلزی و براق آن هم ظاهر ساده‌ی قبلی را بهتر کرده است.

1 3

با توجه به اینکه این طراحی‌های سه‌بعدی تایید نشده‌اند، در حال حاضر نمی‌توانیم نظری درباره‌ی آن‌ها بدهیم. یک ماه مدت زیادی نیست. اگر شایعات درست باشند، به‌زودی شاهد رونمای از این محصول جدید خواهیم بود.

منبع: UberGizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه