میموتو، اولین بازی موبایلی نینتندو بی‌مزه به نظر می‌رسد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نینتندو اخیرا از اولین بازی موبایلی خود پرده‌برداری کرده است که «میموتو» (Miimoto) نام دارد. میموتو یک بازی رایگان است که در ماه مارس سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.

«میموتو» یک رانر بی‌نهایت «ماریو» یا بازی نقش‌آفرینی «زلدا» نخواهد بود.

همان‌طور که نام آن نشان می‌دهد، با میموتو می‌توانید آواتار Mii خود را بسازید؛ درست همان‌طور که در نینتندو Wii U یا ۳DS می‌شود ساخت. نحوه‌ی بازی در این برنامه دقیقا مشخص نیست، اما تصاویر اسکرین‌شات نشان می‌دهند که شما به سادگی در خانه‌ها رفت و آمد می‌کنید و با دیگر Miiها اختلاط می‌کنید. این هم به بازی شبیه‌ساز زندگی Tomodachi Life (به معنی زندگی دوست) در نینتندو ۳DS شباهت دارد.

«میموتو» یک رانر بی‌نهایت «ماریو» یا بازی نقش‌آفرینی «زلدا» نخواهد بود. معلوم نیست که بازی‌های موبایلی بعدی نینتندو چه زمانی معرفی خواهند شد. براساس وال استریت ژورنال، میموتو یکی از پنج بازی‌هایی است که در مارس ۲۰۱۶ منتشر خواهند شد. قرار بود میموتو تا قبل از پایان سال میلادی جاری ارایه شود، اما «تاتسومی کیمیشیما» (Tatsumi Kimishima)، مدیرعامل نینتندو، گفته که عرضه‌ی این بازی به تاخیر افتاده تا نینتندو برای بهبود و تبلیغ آن آماده شود.

شرکت ژاپنی نینتندو علاوه بر بازی موبایلی جدیدش، سرویس حساب کاربری نینتندو را هم معرفی کرد. بازی‌کنندگان با اشتراک در این سرویس می‌توانند یک حساب کاربری منسجم برای تمام بازی‌های نینتندو روی هر پلت‌فرمی داشته باشند. کاربران می‌توانند با حساب کاربری فیس‌بوک، گوگل، توییتر یا نینتندو وارد شوند و محتوای ذخیره شده‌شان را میان کنسول‌ها و دستگاه موبایل به اشتراک بگذارند.

کیمیشیما همچنین اعلام کرد که در تعطیلات عنوان‌های معرفی نشده‌ای برای Wii U و ۳DS عرضه خواهند شد. بعید به نظر می‌رسد در این مدت کوتاه نینتندو بتواند بازی‌های بزرگ و جذابی ارایه دهد، اما حداقل کسانی که یک کنسول نینتندو دارند، می‌توانند بازی‌های جدیدی برای بازی کردن داشته باشند.

گرچه مسوولان نینتندو قبلا اعلام کرده‌اند که بازی‌های کنسولی مورد علاقه‌شان را به موبایل نخواهند آورد، اما برای شرکتی که یکی بزرگ‌ترین‌ها در عرصه‌ی بازی به حساب می‌آید، میموتو آغاز نا‌امیدکننده‌ای است.

منبع: Tom’s Guide

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    کلا دیجی با نینتندو دشمنی داریا. از سونی چقد پول گرفتی؟

    1. Avatar ali80

      چه حرفیه شما میزنید اینا اخبار بزرگ ترین سایت های خبریه که دیجی کالا فقط جمع اوری و ترجمش میکنه و در ضمن کار نینتندو تمومه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه