عکسی که نام گلکسی نوت جدید را تایید می‌کند، گلکسی نوت ۷ می‌آید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اسم‌گذاری روی تلفن‌های همراه هوشمند هم دنیای جالبی دارد. شرکت‌های مختلف برای اینکه بتوانند با یکدیگر رقابت کنند، به نام محصولات خودشان بسیار دقت می‌کنند و حتی حاضر هستند آن‌ها را تغییر دهند. اگر در چند روز گذشته اخباری که پیرامون گلکسی نوت جدید منتشر شده بود را پیگیری کرده باشید، حتما می‌دانید که سامسونگ قصد دارد نام این گوشی را تغییر دهد و آن را با نام گلکسی نوت ۷ راهی بازار کند. امروز تصویری منتشر شده که تغییر نام این گوشی را تایید می‌کند.

GalaxyNote7

عکس منتشر شده، تغییر نام نوت جدید را تایید می‌کند.

البته نمی‌دانیم این تصویر تا چه اندازه درست است. این عکس به شکلی ساخته شده که حتی یک کاربر ساده هم می‌تواند چنین طرحی را با فتوشاپ درست کند؛ اما اگر تمامی شایعات درباره‌ی گلکسی نوت جدید درست باشد و سامسونگ آن را با نام گلکسی نوت ۷ راهی بازار کند، با یک تغییر عجیب در محصولات این شرکت روبه‌رو می‌شویم. تغییری که کاملا برای رقابت با آیفون ۷ صورت گرفته و سامسونگ با این‌کار فاصله‌ی شماره‌ای گوشی خودش را با محصول جدید اپل را از بین می‌برد و حتی سری نوت را هم‌شماره‌ی سری گلکسی می‌کند.

منبع: Twitter

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Arsalan

    پرچم سامسونگ و سری نوت بالاست. اگه از اسمش هم بگذریم از کارایی نوت۷ اصلا نمیتونیم بگذرم

  2. Avatar علی جوادی

    چه ربطی به رقابت با آیفون داره…داره سری نوت رو به سری اس میرسونه.زنده باد سامسونگ

  3. Avatar پیمان

    تمام دغدغه ی تمام جوانان این مرز و بوم این بود که نوت ۶ نداریم…..بجاش نوت ۷ میده سامی جان و به حمدالله این مشکل بزرگ مرتفع شد و جوانان از گمراهی رهانیده شدند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه