نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Red Dead Redemption در راه است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی‌ها منتظر معرفی قسمت جدید مجموعه بازی‌های Red Dead هستند. حتی احتمال می‌رود که این بازی فردا شب در مراسم معرفی کنسول‌های جدید پلی‌استیشن نشان داده شود. امروز شایعه‌ی جدیدی منتشر شده که به معرفی نسخه‌ی بازی‌سازی شده‌ی عنوان Red Dead Redemption اشاره می‌کند.

شاید فردا نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Red Dead Redemtion معرفی شود.

براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت رده‌بندی سنی بازی‌های کامپیوتری کشور کره‌ی جنوبی، این نسخه‌ی بازسازی شده برای کامپیوترهای شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین احتمال معرفی این بازی در مراسم PlayStation Meeting که فردا شب برگزار خواهد شد، بسیار زیاد است. در ادامه گفته شده که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Red Dead Redemption در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ عرضه می شود.

باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت «راک‌استار» (RockStar) نسخه‌ی ایکس‌باکس ۳۶۰ این عنوان را چند ماه پیش برای ایکس‌باکس وان عرضه کرده بود. البته راک‌استار علاقه‌ی زیادی به عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی‌هایش ندارد و تنها GTA V را به این شکل برای کنسول‌های جدید منتشر کرده بود.

به احتمال زیاد این بازی همزمان با معرفی PlayStation 4 Neo نشان داده خواهد شد و انتظار داریم که کیفیت آن آنقدر بالا باشد که همه را شگفت‌زده کند.

همچنین شایعات گفته‌اند که بعید نیست بازی Red Dead Redemption 2 هم در این مراسم معرفی شود. به احتمال زیاد این بازی برای نشان دادن قدرت کنسول Neo به نمایش در می‌آید.

منبع: VG247

‌‌‌‌‌

Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar فرخ کاردان

    به جرات میتونم بگم که این بازی، بهترین بازی بود که تجربه کردم!

    1. Avatar شاهین

      واقعاً …

  2. Avatar محمدرضا

    از راک استار بعد پایان بسیار مذخرف رد دد متنفر شدم …

    بارها چپتر پایانی رو بازی کردم … که شاید من سرعتم پایین ه و باید بهتر بزنم اون لشگر رو که روبه روم هستن !! ولی دیدم نه آخر قصه باید جان مارستن دوست داشتنی بمیره !….. ;(

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه