نسخه‌ی PC بازی Gears of War 4 شما را شگفت‌زده می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت در نمایشگاه E3 امسال گفت که بازی Gears of War 4 در کنار ایکس‌باکس وان، برای کامپیوترهای شخصی هم منتشر خواهد شد. در حالی که نسخه‌ی کنسولی با کیفیت تصویر ۱۰۸۰p و روی ۳۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود، کیفیت بازی روی کامپیوتر از این هم بیشتر است.

«مایک رینر»‌ (Mike Rayner) «کارگردان فنی» (Technical Director) این بازی در گفتگویی با سایت Eurogamer گفته:” ما قصد داریم بهترین کیفیت را برای PC داشته باشید.” Gears 4 از قابلیت Universal Windows Platform هم پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود این بازی بدون محدودیت در فریم‌ریت روی کامپیوترهای شخصی اجرا شود. یعنی اگر کامپیوتر قدرتمندی داشته باشید، می‌توانید این بازی را بالای ۶۰ فریم برثانیه هم تجربه کنید.

Gears-4-1

در اطلاعاتی که رینر منتشر کرد، نسخه‌ی PC عنوان Gears of War 4 از بافت‌هایی با کیفیت بسیار بالا پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل بازی با وضوح تصویر ۴K هم اجرا می‌شود. حتی یک حالت بنچمارک هم در بازی قرار گرفته که با آن می‌توانید قدرت سیستم خودتان برای این عنوان را بررسی کنید.

نسخه‌ی کامپیوتر این بازی تنظیمات گرافیکی بسیار زیادی دارد. نزدیک به ۲۸ تنظیمات مختلف برای این بازی در نظر گرفته شده تا گیمرها به هر صورتی که می‌خواهند بازی را روی سیستم خودشان اجرا کنند. این بازی تنظیمات زیادی برای GPU، CPU و VRAM‌دارد و ایجاد تغییرات در آن‌ها روی اجرای بازی تاثیر می‌گذارند. البته نسخه‌ی کامپیوتری Gears 4 از ویژگی وضوح تصویر داینامیک بهره می‌برد. این ویژگی باعث می‌شود که وضوح تصویر در قسمت‌های شلوغ بازی تغییر کند. این ویژگی در ایکس‌باکس وان هم وجود دارد.

بازی Gears of War 4 در تاریخ ۲۰ مهر ماه برای کامیپوترهای شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. با خرید دیجیتالی این بازی روی ایکس‌باکس وان یا PC نسخه‌ی پلتفرم دیگر را رایگان دریافت خواهید کرد.

این بازی یک نسخه‌ی  هیجان‌انگیز هم برای گیمرها دارد که شامل مجسمه‌ای از قهرمان اصلی بازی می‌شود.

منبع: GameSpot

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه