نسخه‌ی PS4 بازی Rise of the Tomb Raider احتمالا آبان ماه عرضه می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از غافلگیری‌های مایکروسافت در کنفرانس گیمزکام دو سال پیش این شرکت، خبر عرضه‌ی انحصاری بازی Rise of the Tomb Raider برای کنسول‌های ایکس‌باکس بود. مایکروسافت اعلام کرد که این بازی، فقط به صورت انحصاری روی دستگاه‌های خودش عرضه خواهد شد. با این حال، طولی نکشید تا شرکت بازی‌سازی اسکوئرانیکس بیاید و بگوید که نسخه‌های کامپیوتر و پلی‌استیشن۴ این بازی لغو نشده‌اند و آن‌ها هم عرضه خواهند شد، اما دیرتر از نسخه‌ی ایکس‌باکس بازی.

تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ بازی Rise of the Tomb Raider روز ۲۰ آبان ۱۳۹۵ اعلام شده است.

شنیده بودیم که قرار است نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ بازی Rise of the Tomb Raider یک سال پس از نسخه‌ی ایکس‌باکس۳۶۰ و ایکس‌باکس وان این بازی عرضه شود. این طور که به نظر می‌رسد، قرار است در آبان ماه امسال، بازی‌کننده‌های پلتفرم پلی‌استیشن۴ هم این بازی را تجربه کنند.

RiseoftheTombRaider-2

اخیرا شعبه‌ی ایتالیای فروشگاه «گیم‌استاپ»، تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ بازی Rise of the Tomb Raider روز دهم نوامبر سال جاری میلادی (۲۰ آبان ۱۳۹۵) اعلام کرده است. این تاریخ هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. با این حال، اطلاعات بیشتری از بازی در اختیار نداریم. برای مثال نمی‌دانیم که آیا نسخه‌ی پلی‌استیشن۴، از نظر گرافیکی پیشرفتی کرده است یا اینکه آیا محتوای دانلودی که تا به حال برای آن عرضه شده، در نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ به صورت پیش‌فرض وجود دارد یا نه.

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Rise of the Tomb Raider در ماه دی سال گذشته عرضه شده بود.

منبع: IGN.com

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه