نسخه کامپیوتر بازی Need for Speed تاخیر خورد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نسخه جدید مجموعه بازی‌های Need for Speed که یک بازسازی مجدد از این مجموعه بازی‌ها به حساب می‌آید تا مدتی دیگر برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ راهی بازار می‌شود؛ اما نسخه کامپیوتر آن با تاخیر مواجه شد.

 

الکترونیک آرتز اعلام کرد که نسخه کامپیوتر بازی Need for Speed در سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شود.

 

استودیوی Ghost Games به همراه شرکت الکترونیک آرتز که سازنده نسخه جدید مجموعه بازی‌های Need for Speed به حساب می‌آیند، اعلام کردند که نسخه کامپیوتر NFS همراه با نسخه کنسولی راهی بازار نمی‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در سال ۲۰۱۶ آن را تجربه کنند.
الکترونیک آرتز اعلام کرد که نسخه کامپیوتر Need for Speed جدید در بهار سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شود و سازندگان در این مدت کار ساخت بازی را ادامه می‌دهند تا نسخه نهایی یک عنوان باکیفیت باشد. درحالی که نسخه کامپیوتر این بازی از روی نسخه کنسولی پورت می‌شود، استودیوی سازنده برای بهبود فریم‌ریت و کیفیت بازی، نسخه کامپیوتر آن را با تاخیر راهی بازار می‌کند.
استودیوی Ghost Games اعلام کرد که آن‌ها روی گرافیک نسخه کامپیوتر بیشتر کار می‌کنند تا کیفیت نهایی بسیار بالا باشد. همچنین مشخص شد که نسخه کامپیوتر با تمام مضامین دانلودی که برای نسخه کنسولی عرضه می‌شود، راهی بازار خواهد شد.

nfs2015-pc-delay-1

شرکت الکترونیک آرتز تا مدتی دیگر نسخه آزمایشی این بازی را برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌کند و علاقه‌مندان از هم اکنون می‌توانند برای دریافت آن به این لینک مراجعه کنند.
این بازی در تاریخ ۱۲ آبان برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ راهی بازار می‌شود.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه