[نظرسنجی] کدام‌یک را ترجیح می‌دهید: Gear S2 یا Gear S3؟

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت سامسونگ در تابستان ۹۵ از جدیدترین ساعت هوشمندش، یعنی Gear S3 رونمایی کرد. این ساعت، پاییز امسال به بازار عرضه شد و مدتی است که وارد بازار ایران شده. اما آیا Gear S3 از Gear S2 ارزش خرید بیشتری دارد؟ ما در این موضوع شک داریم اما قضاوت و تصمیم را به شما می‌سپاریم.

بیایید ببینیم پیشینه‌ی S3 چه بوده. Gear S3، سومین نسل از ساعت‌های هوشمند تایزنی سامسونگ است. چرا می‌گوییم تایزنی؟ زیرا اولین ساعت هوشمند سامسونگ به اسم «گلکسی گیر» (Galaxy Gear)، اندرویدی بود. اما از سه سال پیش، ساعت‌های تایزنی سامسونگ با اسامی Gear S، Gear S2 و Gear S3 به بازار آمدند. از این سه نسل ساعت‌های تایزنی سامسونگ، اولیش مستطیل‌شکل بود. اما از پارسال، سامسونگ کلا طراحی ساعت هوشمندش رو تغییر داد. سال گذشته با Gear S2 ملاقات کردیم و حالا هم Gear S3.

ساعت Gear S2 در دو مدل معرفی شده بود: یک مدل بدون پسوند و یک مدل با پسوند «کلاسیک». این نسل از ساعت‌های هوشمند سامسونگ در مقایسه با Gear S3، قیمت‌های پایین‌تری دارند و از نظر طراحی جمع‌وجورترند. حتی به لطف بروزرسانی‌های نرم‌افزاری تقریبا تمام ویژگی‌های نرم‌افزاری S3 را دریافت می‌کنند.

بیشتر ببینید: پرونده‌ی ویژه‌ی Gear S3 در دیجی‌کالا مگ

واقعیت این است که Gear S3 در مقایسه با مدل سال قبلش، ضخیم‌تر و سنگین‌تر است. این اندازه‌ی بزرگ برای خیلی از مچ‌های دست ظریف، مناسب نیست. از این رو، خیلی‌ها اساسا ممکن است ظاهر بزرگ S3 را دوست نداشته باشند. به لطف بروزرسانی‌های سامسونگ، اکثر ویژگی‌های نرم‌افزاری S3 را در S2 خواهید داشت. پس لازم نیست نگران قابلیت‌های ساعت‌تان باشید. البته سه ویژگی عمده را در S2 ندارید: بلندگو، GPS و قابلیت Samsung Pay. از نظر قیمت هم به احتمال زیاد، S2 را با قیمتی پایین‌تر می‌توانید بخرید. قیمت برای برخی کاربران، مخصوصا وقتی موضوع ساعت هوشمند باشد، بسیار مهم است. در این بازار پویا، وقتی تازه‌ترین مدل هم در کمتر از یک سال، کهنه می‌شود، عده‌ای ترجیح می‌دهند با پول کمتر،  ساعت هوشمند را تجربه کنند.

خلاصه: اگر تصمیم‌تان را برای خرید یک ساعت هوشمند از سامسونگ گرفته باشید، دو گزینه‌ی منطقی پیش روی‌تان قرار دارد: Gear S3 و ساعت هوشمند قبلی سامسونگ یعنی Gear S2. شما کدام مدل را بیشتر ترجیح می‌دهید؟

در نظرسنجی زیر شرکت کنید.

‌‌‌‌

[CP_POLLS id=”119″]

 

مشاهده محصول

Gear S3

خرید محصول از دیجی‌کالا

Gear S2

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar نیما

    اس ۲ هم samsung pay و nfc داره

  2. Avatar علی

    در بین ساعت ها به جز ساعت های اپل که باید یه ios وصل بشن;این ساعت عالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه