نکسوس ۶P می‌تواند نکسوس ۵X را شارژ کند

۲۸ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نکسوس

نکسوس‌های جدید گوگل به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که ۶P می‌تواند برق ۵X را تامین کند.

براساس آزمایش‌هایی که انجام شده، هر دو دستگاه نکسوس ۶P و نکسوس ۵X عمر باتری متوسط دارند.

گوگل اخیرا دو گوشی نکسوس جدید معرفی کرد. نکسوس ۵X ساخت ال‌جی و نکسوس ۶P ساخت هواوی اولین‌ دستگاه‌ها در جهان هستند که با سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو عرضه می‌شوند. در حال حاضر فقط نکسوس ۵X را (با قیمت پایه‌ی ۳۷۹ دلار) می‌توان خریداری کرد، اما نکسوس ۶P در آینده‌ی نزدیک با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش خواهد رفت.

هر دو دستگاه نکسوس ۶P و ۵X با پورت USB نوع C و کابل‌های شارژ USB نوع C همراه هستند. نکته‌ی جالبی که اخیرا کشف شده، این است که اگر نکسوس ۶P را از طریق کابل USB نوع C به نکسوس ۵X وصل کنید، ۶P شروع به شارژ کردن ۵X می‌کند. به این ترتیب، گوشی بزرگ ۶P که یک باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی جدانشدنی دارد، به عنوان منبع برق گوشی کوچک‌تر ۵X عمل می‌کند. در نکسوس ۵X یک باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی جدانشدنی تعبیه شده است.

نکسوس

براساس آزمایش‌هایی که انجام شده، هر دو دستگاه نکسوس ۶P و نکسوس ۵X عمر باتری متوسط دارند. گوشی ۶P در این زمینه از ۵X بهتر نیست. زیرا گرچه این دستگاه یک باتری بزرگ‌تر دارد، اما به یک صفحه‌ نمایش ۵٫۷ اینچی QHD با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز است؛ این در حالی است که ۵X یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی ۱۰۸۰p دارد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه