راهنمای خرید هر آن چه خودرو‌تان نیــــاز دارد

۶ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با نزدیک شدن فصل سرد سال، توجه به‌سلامت فنی و ایمنی خودرو، از اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. سلامت سیستم تعلیق و برف‌پاک‌کن، بررسی شرایط مناسب لاستیک‌ها و از سوی دیگر سلامت سیستم احتراق و خنک‌کننده‌ی موتور خودرو، از مهم‌ترین مواردی هستند که باید موردبررسی قرار گیرند. از تیغه‌ی برف‌پاک‌کن گرفته تا شمع و روغن‌موتور خودرو، لوازم مصرفی هستند که پس از استفاده در یک مدت‌زمان به تعویض نیاز دارند. نکته‌ی مهم هنگام تعویض یا خرید لوازم خودرو، انتخاب دقیق و صحیح کالا از نظر هماهنگی با خودروی موردنظر و کیفیت ساخت آن است. لوازم خودرو در دیجی‌کالا، به چند گروه اصلی تقسیم می‌شوند؛ این گروه‌ها شامل لوازم جانبی خودرو، روغن و فیلتر، لوازم‌یدکی خودرو و امنیت خودرو می‌شوند. شما می‌توانید برای دیدن بیش از ۵۰۰ نوع لوازم خودرو، به سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید.

promotion_no11_1

لوازم جانبی خودرو، بزرگ‌ترین گروه این رسته است. اسپری‌های تمیز‌کننده، خوشبوکننده‌ها، کیف‌های نظم‌دهنده و غیره‌، از محصولات این گروه هستند. به‌طورکلی کالا‌های این گروه، به پنج دسته‌ی نظافت و شست‌وشو، خوشبوکننده، نظم‌دهنده‌ی وسایل، امنیت و ابزار و تزئینی تقسیم می‌شوند.

‌ ‌‌

Promotion_No11-2

لوازم‌یدکی خودرو، از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گروه‌های این رسته است. در این گروه کالاهایی نظیر لنت ‌ترمز، شمع موتور، باتری خودرو و برف‌پاک‌کن شیشه یافت می‌شود. شمع‌های موتور با تنوع بالا، لنت ‌ترمز برای انواع خودرو‌های سواری و برف‌پاک‌کن‌های حرفه‌ای باقیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه، از کالاهای اصلی این گروه هستند.

‌ ‌ ‌

Promotion_No11-3

جک و آچار بکس از کالا‌های اصلی این گروه هستند. بعد از پنچر شدن لاستیک خودرو، به یک جک مناسب با توان تحمل وزن بالا نیاز است؛ هم‌چنین داشتن آچار مخصوص برای تعویض لاستیک خودرو، از اهمیت بالایی برخوردار است.

‌‌ ‌

Download_PDF

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه