هوآوی میت ۸ رسما رونمایی شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هوآوی رسما از جدیدترین و هم‌چنین بزرگ‌ترین گوشی‌اش رونمایی کرد. هوآوی میت ۸، با صفحه‌ی نمایش ۶ اینچی Full HD که دارد، یکی از بزرگ‌ترین و در عین حال زیباترین گوشی‌های ساخت هوآوی است.

رونمایی کامل از میت ۸ در رویداد CES سال آینده صورت خواهد گرفت.

طراحی اصلی میت ۸، در ظاهر شبیه به میت ۷ و Honor 7 به نظر می‌رسد و تکامل ظاهر این دو گوشی را گوش‌زد می‌کند. هوآوی هنوز اطلاعات وزن و اندازه‌ی این گوشی را منتشر نکرده است، اما با توجه به عکس‌ها می‌توانیم بگوییم که احتمالا با یک گوشی خوش‌ساخت، باریک و به اصطلاح «پریمیوم» طرف هستیم.

صفحه‌ی نمایش این گوشی ۲٫۵ بعدی است و در لبه‌ها خم شده، در نتیجه احتمالا به‌دست گرفتن این گوشی حس خوبی را تداعی خواهد کرد. قرار است میت ۸ در چهار رنگ سفید، سیاه، طلایی و قهوه‌ای عرضه شود.

داخل این گوشی، از یک پردازنده‌ی Kirin 950 استفاده شده که قوی‌ترین پردازنده‌ی شرکت هوآوی است. این پردازنده هشت هسته دارد. این هشت هسته، از به کنار هم گذاشتن یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Cortex A72 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز و یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای Cortex A53 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز تشکیل شده است.

gsmarena_003-new huawei-mate-8-official__01

یک پردازنده‌ی کمکی i5 هم در Mate 8 وجود دارد که برای سنسورهای گوشی به کار می‌رود و فرمان‌های صوتی و خاموش و روشن کردن صفحه را هم بر عهده می‌گیرد. استفاده از این پردازنده‌ی کمکی، مصرف باتری بسیار کمتری را در مقایسه با استفاده از پردازنده‌ی اصلی Kirin 950 نتیجه خواهد داد. یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت هم این گوشی عظیم‌الجثه را تغذیه می‌کند.

میت ۸ از همان ابتدا با سیستم عامل اندروید ۶.۰ یا همان مارش‌مالو عرضه خواهد شد. هوآوی می‌گوید که رونمایی کامل این گوشی در رویداد CES سال آینده صورت خواهد گرفت. احتمالا باید پس از این نمایشگاه منتظر عرضه‌ی جهانی گوشی باشیم.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷۲ دیدگاه
  1. Avatar mehri

    من ۱۵ سالمه تا یک و دیویستم میخوام واس گوشیم خرج کنم چی بگیرم بهتره؟ ال جی جی۴ خوبه؟

  2. Avatar احمد

    سلام دوستان گوشی زیبایی هست ولی در طراحی لنز دوربین از گوشی LG v10 تقلید شده .

  3. Avatar مهدی

    مزایا : باتری عالی , سخت افزار قدرتمند , ظاهر زیبا , دوربین خوب ,
    معایب: از نظر من بزرگ بودن دستگاه اگر ۵.۷ اینچ بود خوب بود ولی ۶ خیلی بزرگه

  4. Avatar محسن

    الان میت هفت دارم قبلا هم میت داشتم. سری میت هوآوی یه سر و گردن از تمامی گوشی هاش بالاتره و پرچم دارهای برندهای مشهورتر راضی کننده تره.اکثر صحبت هایی که برای تخریب این برند میشه از سر ناآگاهی و مقایسه احساسیه.
    منتظر این گوشی هستم و امیدوارم در کارایی سربلند بیرون بیاد.

  5. Avatar معین

    میت ۷ که واقعا نظر منو در مورد هواووی عوض کرد اینم احتمالا گوشیه باحالیه.
    حالا فعلا باید صبر کنیم ببینیم توی تست ها و بنچ مارک ها به کجا میرسه.
    لطفا زود قضاوت نکنید دوستان.

    1. Avatar saber

      تو مجله کلیک جام جم این هفته نوشته بودن تو تست بنچمارکAn TuTu امتیاز فوق العاده ۹۴۲۵۰ رو کسب کرده.حتی قبلا هم تو تست بنچمارک شرکت کرده (قبل از تغییرات)تونسته بود امتیاز ۸۲۹۴۵ کسب کنه وبا گلکسی اس ۶ که امتیاز۶۷۵۲۰ رو داشت تفاوت بالایی داره.

  6. Avatar علی اکبر

    صاحبان شرکت هواوی تقریبا همه ی برند های گوشی را خریداری کردند از هر کدوم که میدونن به کیفیت کمک میکنه کپی برداری میکنند البته با ترفند های فوقولاده و همچنین قیمتی که گوشی های این شرکت بزرگ چینی باعث افزایش چشمگیر فروش این برند شده/مثلا درسته حسگر اثر انگشتش از اپل که اولین بار روی ۵اس استفاده کرده کپی شده ولی با خلاقیت و ظرافت/تشکر از نظر هاتون.

    1. Avatar Ali

      حسگر اثر انگشتش از ۵s کپی شده دمت گرم خیلی خنده دار بود :))))

      هر وقت سازنده ای تونست ضخامت بدنه رو اندازه P8 کم کنه بدوپ اینکه دوربینش از بدنه خارج بشه بعد بگید کپیه

      یعنی چی از خودش بهتر بسازه بعد بشه کپی 🙂

      1. Avatar علی اکبر

        منظورم اینه که اولین بار۵ اس حسگر اثر انگشت را روی گوشی های هوشمند به کار گرفت.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه