هوآوی گوشی Mate 8 را به‌زودی معرفی می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
mate 8

شرکت هوآوی خودش را برای معرفی گوشی میت ۸ (Mate 8) آماده کرده است.

شرکت هوآوی گوشی Mate 8 را به همراه تراشه‌ی Kirin 950 در تاریخ ۵ آذر ماه معرفی خواهد کرد.

این شرکت چینی به‌تازگی تصاویری منتشر کرده که مربوط به معرفی گوشی میت ۸ می‌شوند. براساس اطلاعات منتشر شده، هوآوی قصد دارد محصول جدید خودش را در تاریخ ۵ آذر ماه معرفی کند. همچنین تراشه‌ی Kirin 950 هم در تاریخ ۱۴ آبان ماه رونمایی خواهد شد. گوشی میت ۸ اولین محصولی خواهد بود که از تراشه‌ی Kirin 950 بهره می‌برد.

البته مشخصات سخت‌افزاری این گوشی در بنچمارک GFXBench قرار گرفته است. این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش ۶ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل استفاده می‌کند. تراشه‌ی Kirin 950 که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و پردازنده‌‌ی گرافیکی Mali-T880 را در خودش قرار داده، برای این گوشی در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری میت ۸ می‌توان به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم در جلوی آن مشاهده می‌شود. هوآوی این گوشی را با اندروید ۶.۰ یا مارشمالو راهی بازار خواهد کرد.

mate 8

منبع: VR-Zone

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ایمان

    با سلام
    شرکت هواوی با ارائه این گوشی ها خودش رو به زودی در راس پرفروشترین برند گوشی در جهان معرفی خواهد کرد ، همانطور که میدانیم الان این کمپانی چینی در کشور خودش رتبه اول فروش را داراست و در بخش جهانی رتبه سوم را داراست بنابراین بنده به شخصه آینده خوبی رو برای این کمپانی تولیدکننده تلفن همراه می بینیم و دلیل اصلی این رقابت تنگاتنگ این کمپانی با سایر رقبا همین بحث قیمت مناسب این گوشی ها می باشد.
    موفق و موید باشید

    1. Avatar ابراهیم

      درود
      بنده هم با نظر شما کاملاً موافقم، اگر اخبار این شرکت رو پیگیری کنید با پیش بینی آینده ی درخشانی روبرو میشید، تأثیرات فعالیت شرکت های اینچنینی باعث رکود شرکت های بزرگی مثل HTC، LG, Sony و حتی Samsung شده، کافیه خبر های شرکت های نامبرده رو پیگیری کنید تا به این مسأله پی ببرید.
      تا جاییکه سامسونگ در این اواخر به تولید گسترده تر گوشی های میان رده رو آورده تا بتونه بنوعی مقابله کنه از طرفی آخرین خبر در مورد سامسونگ که در دیجیکالا مگ بهش اشاره شده کاهش حقوق مدیران ارشد سامسونگ هم بوده. اخبار مربوط به تعدیل نیروهای چند هزار نفری به کنار.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه