هواوی گوشی مخصوص بانوان تولید می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که شرکت هواوی قصد دارد در نمایشگاه IFA امسال محصولات جدیدی معرفی کند که یکی از آن‌ها تلفن همراه هوشمند مناسب برای بانوان خواهد بود. در حالی که تمام گوشی‌های موجود در بازار یک‌ ساختار واحد را دنبال می‌کنند و با آن‌ها می‌توان یکسری کار مشخص انجام داد که به نظر نمی‌رسد مردانه یا زنانه باشند، هواوی تصمیم گرفته محصولی تولید کند که به شکل خاص مورد توجه خانم‌ها قرار بگیرد.

به نظر می‌رسد که هواوی در نمایشگاه IFA امسال گوشی مخصوصی برای خانم‌ها معرفی می‌کند.

در شایعات گفته شده که گوشی جدید شرکت هواوی با اسم رمز Nova در حال ساخت است و به گونه‌ای طراحی شده که مناسب برای بانوان خواهد بود. هنوز چیزی از مشخصات سخت افزاری این گوشی نمی‌دانیم و مشخص نشده که چه ویژگی‌هایی دارد که برای خانم‌ها مناسب است.

البته این اولین گجتی نیست که هواوی به شکل خاص برای خانم‌ها تولید می‌کند. این شرکت قبلا مدل زنانه‌ هم از ساعت هوشمند خودش ساخته بود. این شرکت حتی چند مچبند و دست‌بند مخصوص بانوان هم راهی بازار کرده است.

نمایشگاه IFA 2016 تا مدتی دیگر برگزار می‌شود و با تمام محصولات جدید هواوی آشنا خواهیم شد. به احتمال زیاد هواوی گوشی Mate  جدید را هم در این نمایشگاه نشان می‌دهد.

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه