والو دنیای کنترلرهای بازی را متحول می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
کنترلرهای استیم

شرکت «والو» (Valve) به‌تازگی ویدیویی از روند تولید کنترلرهای «استیم» (Steam) منتشر کرده که بسیاری از بازی‌کننده‌ها را هیجان‌زده کرده است.

شرکت والو ویدیویی از روند تولید کنترلرهای استیم منتشر کرده که توسط ربات ساخته می‌شوند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی والو این شرکت برای اینکه بتواند کنترل خوبی در قسمت تولید این کنترلرها داشته باشد، یکی از بزرگ‌ترین خط‌های تولید کاملا خودکار را در کشور آمریکا به وجود آورده است. تمام روند تولید این کنترلرها به وسیله‌ی ربات انجام می‌شود، اما شرکت والو گفته: “انسان‌ها هنوز در ساخت این کنترلرها نقش دارند تا ربات‌ها کار خودسرانه‌ای انجام ندهند و کنترل این کارخانه را به‌دست نگریند.

این حرف شرکت والو زمانی جالب می‌شود که بدانید آن‌ها در بازی Portal به این موضوع اشاره کرده بودند. در بازی Portal ربات‌ها کنترل همه چیز را به‌دست گرفته بودند و شخصیت اصلی بازی باید با ربات و هوش مصنوعی به نام GLaDOS مبارزه می‌کرد که به هیچ عنوان طرفداران انسان‌ها نبود.

شرکت والو کنترلرهای استیم را از ماه پیش راهی بازار کرد تا بازی‌کننده‌ها و مخصوصا کاربران شبکه‌ی استیم بتوانند از آن‌ها برای کنترل بازی‌های مختلف استفاده کنند.

این کنترلرها از ترک‌پدهای جدیدی بهره می‌برند که از آن‌ها می‌توان در بازی‌های اول-شخص استفاده کرد. این کنترلرها در دستگاه‌های «استیم ماشین»(Steam Machine) هم کار می‌کنند و در آینده کاربران می‌توانند بازی‌های هدست واقعیت مجازی Vive را هم با این کنترلرها تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید روند تولید کنترلرهای استیم را مشاهده کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: TechRadar

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Mohammad

    مزخرف به تمام معنا ترز چیدن دکمه ها و…

  2. Avatar Milad

    اگه دیجی کالا از این دسته ها می اورد خیلی خوب میشد اینجوری گیمر های Pc مجبور نبودند برای بازی بدنبال دسته های xbox one بگردند تا بتونن بازی کنند تازه نداشتن گارانتی هم برای این دسته ها خودش یه ماجراست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه