ویژگی Reactions در فیس‌بوک رسما تست می‌شود

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مارک زاکربرگ رسما از شروع آزمایش‌ها برای ویژگی جدید Reactions در فیس‌بوک خبر داد.

«واکنش‌ها» به شما روش‌های جدیدی برای ابراز علاقه، تحسین، شوخی و ناراحتی می‌دهد.

فیس‌بوک رسما ویژگی جدیدی به نام« واکنش‌ها» (Reactions) را معرفی کرد و در نظر دارد آن را در کشورهایی مثل ایرلند و اسپانیا آزمایش کند. اگر نتایج این دوره‌ی آزمایشی موفقیت‌آمیز باشد، این ویژگی به‌زودی در دیگر کشورها هم فعال خواهد شد.

Reactions یا واکنش‌ها در اصل نسخه‌ی کامل‌تر و پیشرفته‌تر لایک است. کلید لایک برای پست‌ها و مطالب گوناگون کافی نیست و پیام‌های محدودی را منتقل می‌کند. به عنوان مثال ویژگی لایک به‌تنهایی برای پست‌های ناراحت‌کننده و شگفت‌آور کافی نیست و ممکن است در بعضی موارد باعث ایجاد سوءتفاهم شود و پیام شما به کسی که مطلب را پست کرده منتقل نشود.

reactions-facebook

در چنین مواردی نیاز به وجود گزینه‌های بیشتر برای نشان دادن واکنش‌مان احساس می‌شود. «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیس‌بوک، می‌گوید: “«واکنش‌ها» به شما روش‌های جدیدی برای ابراز علاقه، تحسین، شوخی و ناراحتی می‌دهد. این ویژگی یک گزینه‌ی Dislike نیست، اما به شما این امکان را می‌دهد که افسوس و هم‌دردی‌ یا دلگرمی و خوشحالی‌تان را ابراز کنید. شما می‌توانید با نگاه داشتن گزینه‌ی لایک این واکنش‌ها را نشان دهید.”

مارک زاکربرگ قبلا عنوان کرده بود که آنها برنامه‌هایی برای یک گزینه‌ی Dislike داشتند. به نظر می‌رسد، منظور اصلی او این بوده که کاربران فیس‌بوک گزینه‌های مختلفی برای نشان دادن واکنش‌شان به پست‌های گوناگون داشته باشند تا به این ترتیب تعامل‌‌هایشان معنادارتر شود.

منبع: Facebook

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه